رضا یعقوب آزاد جانباز 50 درصد جنگ تحمیلی با 28 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش و از چهره‌های برتر ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد دارفانی را وداع گفت.
کد خبر: ۸۸۶۲۷۲۹
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج، رضا یعقوب آزاد جانباز 50 درصد جنگ تحمیلی با 28 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دار فانی را وداع گفت.

وی از چهره های برتر ورزشی استان کهکیلویه و بویراحمد بود که موفق به فتح قله‌های کلیمانجارو، آرارات، دماوند، تفتان و دنا شده بود.

یعقوب آزاد چندین مقام کوهنوردی جهانی، کشوری و آسیایی را دارا بود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت مرحوم رضا یعقوب آزاد پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: «خدمتگزاری در عرصه تعلیم و تربیت توفیقی الهی است که نصیب فرهنگیان تلاشگران این عرصه شده است. در روزهای زیبای بهاری و فصل گل وشکوفه جامعه فرهنگی و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد محفلشان سرد و غم جانکاه؛ درگذشت تلاشگری از این عرصه و یادگاری از دوران دفاع مقدس بر وجودشان مستولی شد.

جانباز سرافراز دفاع مقدس و قهرمان میادین ورزشی رضا یعقوب آزاد پس از 28 سال خدمت خالصانه در جامعه آموزش و پرورش استان و سپری کردن زیباترین لحظات عمر خود در مسیر خدمت به جامعه با افتخار 50 درصدی جانبازی، نقاب در چهره خاک کشید.

مصیبت عروج مرحوم رضا یعقوب آزاد را به خانواده محترم، جامعه ایثارگران؛ فرهنگیان و دانش‌آموزان به ویژه مردم شریف و قدرشناس شهرستان بویراحمد خاصه (بخش کبگیان) تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر عظیم خواهانم».

انتهای پیام/

ارسال نظرات