ایوان ویلیامز یکی از مؤسسان و مدیر ارشد اجرایی سابق توییتر گفت: اگر این شبکه اجتماعی به دونالد ترامپ کمک کرده تا عنوان ریاست جمهوری ایالات متحده را کسب کند، از این بابت متاسف است.
کد خبر: ۸۸۶۲۷۲۸
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، وی در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز این اظهارات را بر زبان جاری کرده است.

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا طی مصاحبه‌ای با شبکه فاکس نیوز در مارس گذشته از نقش موثر توییتر در کسب عنوان ریاست جمهوری توسط خود خبر داده بود. ترامپ از کاربران فعال توییتر است و به طور مرتب مطالب جنجال برانگیزی را در این شبکه اجتماعی منتشر می کند.

ویلیامز در بخشی از مصاحبه خود در این مورد گفته است: اینکه توییتر در این زمینه نقش داشته، چیز بسیار بدی است. اگر این درست باشد که او در صورت عدم وجود توییتر رییس جمهور نمی شد، من متاسفم.

وی در ادامه این مصاحبه اینترنت را پدیده ای آسیب دیده و دچار شکستگی توصیف کرد و افزود این واقعیت روز به روز بیشتر برای مردم هویدا می شود. ویلیامز در این مورد تصریح کرد: من فکر می کردن همه می توانند از طریق اینترنت آزادانه صحبت کرده و به تبادل عقاید و اطلاعات خود بپردازند و لذا جهان به طور خودکار به جای بهتری مبدل می شود. اما ایده من در این زمینه غلط بود.

توییتر در ماه مارس سال 2006 تاسیس و در ماه جولای راه اندازی شد. ویلیامز در سال 2008 مدیرعامل این شرکت شد و در سال 2010 جای خود را به دیک کاستولو داد.

ارسال نظرات