کارشناس مسائل سیاسی گفت: مردم ایران در هر عرصه‌ای که نیاز باشد حضور می‌یابند؛ در امر انتخابات نیز به عنوان یکی از مهمترین عرصه‌های سیاسی حضور می‌یابند و با تک تک رای‌های خود حمایتشان را از نظام جمهوری اسلامی نشان دادند.
کد خبر: ۸۸۶۲۶۳۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به حضور پرشور و حماسی ملت ایران در انتخابات گفت: مردم با حضور گسترده خود در امر انتخابات نشان دادند که مانند دوره های قبل با شور و نشاط و آزادانه پای صندوق آمده و رای داده‌اند و این موضوع پیام‌های مهمی برای جریان‌های فکری و سیاسی داخلی و همچنین دشمنان خارجی دارد.

مهدی تقوایی اظهار داشت: حضور پر شور مردم در امر انتخابات دارد این پیام را به همراه دارد که همه اقشار ایران دلسوز ملت و کشور خود بوده و به دنبال تحقق آمال و تاکیدات مقام معظم رهبری هستند چرا که ایشان در چند ماه اخیر بر حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای تاکید کرده‌اند.

وی اظهار داشت: نتیجه و ثمره این حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای، امنیت و اقتدار نظام اسلامی ایران را در منطقه و دنیا به دنبال خواهد بود.

تقوایی تصریح کرد: مهمترین پیامی که این حضور گسترده برای دشمنان نظام دارد این است که ملت ایران با هر گرایش و سلیقه‌ای دل در گرو نظام اسلامی ایران دارد و برای ایجاد امنیت و حفظ این نظام در هر عرصه‌ای که نیاز باشد حضور می‌یابد و طبیعتاً مردم در انتخابات به عنوان یکی از مهمترین عرصه‌های اجتماعی و سیاسی حضور می‌یابند و با تک تک رای‌های خود حمایتشان را از نظام جمهوری اسلامی نشان دادند.

کارشناس مسائل داخلی با بیان این که مردم در ایران در چهارچوب نظام پای صندوق رای می آیند اظهار داشت: مردم ایران شاید تنهای ملتی باشند که می‌توانند آزادانه در عرصه‌های سیاسی و به ویژه انتخابات شرکت کنند، رای بدهند و در جامعه خود تاثیرگذار باشند و این حضور را لمس و حس کنند.

تقوایی افزود: در ایران وقتی فردی پای صندوق رای می آید می‌داند که تاثیر خود را گذاشته و می‌تواند این تاثیر را ببیند و از این رو بزرگترین پیروز انتخابات کسی جز ملت ایران نیست.

ارسال نظرات