خواهر شهید مدافع حرم «محمدحسین میردوستی» از اجرای تئاتر «ستاره خضرا» در سالن دانشگاه آزاد شاهرود خبر داد و گفت: این تئاتر به تبیین اهداف شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم و شایعاتی که در خصوص شهدا گفته می‌شود، اشاره دارد.
کد خبر: ۸۸۶۲۶۲۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، الهه میردوستی خواهر شهید مدافع حرم «محمدحسین میردوستی» از برگزاری تئاتری با موضوع شهدای مدافع حرم خبر داد و اظهار داشت: پیش از این تئاتر «راه عباس» چهار مرتبه در تهران اجرا شد و فردا یک شنبه 31 اردیبهشت ماه تئاتری دیگری با این مضمون در سالن دانشگاه آزاد شاهرود ساعت 14 به روی صحنه می‌رود.

وی با بیان اینکه تئاتر «ستاره خضرا» با حضور خانواده معزز شهدا و امام جمعه‌ی شاهرود اجرا می‌شود، گفت: این تئاتر تک اجرایی است اما در تابستان به مدت یک هفته این تئاتر در شاهرود اجرا خواهد شد.

خواهر شهید میردوستی با اشاره به موضوع تئاتر، خاطرنشان کرد: این تئاتر به تبیین اهداف شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم و شایعاتی که در خصوص شهدا گفته می‌شود، اشاره دارد.

کارگردان تئاتر «ستاره خضرا» افزود: در پایان این تئاتر خاطرات شهید «مصطفی موسوی» و «حسین معز غلامی» نیز بیان می‌شود. همچنین در این تئاتر «امیر نامنی» نقش فرزند شهید دفاع مقدس و «امیرحسین رجبی» نقش شهید مدافع حرم «حسین معز غلامی» را ایفا می‌کنند.


به گزارش دفاع پرس، میردوستی در پایان عنوان کرد: در تابستان سال جاری تئاتری تحت عنوان «مسافرخانه بهشت» در خصوص شهدای مدافع حرم در تهران به روی صحنه می رود.

ارسال نظرات