خبرهای داغ:
به مناسبت سالروز شهادت این شهید بزرگوار که به عنوان روز معلم برگزیده شده است، در سپاه نیز به عنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده تا با ترویج اندیشه‌های ناب این استاد بزرگ،‌ از مقام والای مربیان پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی تجلیل گردد.
کد خبر: ۸۸۶۲۶۰۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰

در گفت و گویی که در روز شنبه بامسئول عقیدتی و سیاسی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) در دفتر خبرگزاری بسیج اصفهان به مناسبت هفته عقیدتی برگزار شد سرهنگ قضوی با اشاره به بیانات بزرگانی همچون حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهید باهنر پیرامون شخصیت استاد شهید مطهری، گفت: این شهید بزرگوار، دانشمند و ایدئولوژیست متکی به متون اسلامی بدون گرایش به چپ و راست بود، که شجاعانه در برابر انحراف منافقین ایستاد و به معنای واقعی کلمه پاسدار اسلام بود.

وی افزود: به مناسبت سالروز شهادت این شهید بزرگوار که به عنوان روز معلم برگزیده شده است، در سپاه نیز به عنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده تا با ترویج اندیشه‌های ناب این استاد بزرگ،‌ از مقام والای مربیان پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی تجلیل گردد.

مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج)گفت: امسال هفته عقیدتی سیاسی با عنوان کلی " شهید مطهری؛ نماد تولید اندیشه اسلامی"، نامگذاری شده و روزشمار این هفته عبارتند از: شهید مطهری؛ حرکت مؤمنانه و ولایی و اقتدار دینی و ملی؛ شهید مطهری؛ اشتغال و اقتدار دینی و ملی؛ شهید مطهری؛ گفتمان انقلابی و اقتدار دینی و ملی؛ شهید مطهری؛ مشارکت عمومی و اقتدار دینی و ملی؛ شهید مطهری؛ معلم، مسئولیت و هدایت انقلابی؛ شهید مطهری؛ تولید داخلی و اقتدار دینی و ملی؛ شهید مطهری؛ مدیریت انقلابی، فعال و پرتحرک و اقتدار دینی و ملی.

قضوی ادامه داد: به همین مناسبت برنامه های زیادی با 28 عنوان ویژه هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مختلف بسیج و سپاه استان اصفهان از 12 اردیبهشت آغاز و تا هجدهم این ماه اجرا می‌شود.

وی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه، برگزاری همایش تجلیل از مقام شامخ علامه متفکر استاد مرتضی مطهری با عنوان حکمت مطهر، برگزاری نشست‌های بصیرتی با محوریت اندیشه‌های استاد مطهر،‌ زنگ سپاس معلم در واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی، محافل روشنگری، مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی،‌ مسابقات ورزشی، نقاشی، خطاطی و وبلاگ نویسی، دیدار با خانواده مربیان و معلمان شهید، محافل انس با قرآن و ...را از مهم‌ترین عناوین برنامه‌های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج استان اصفهان عنوان کرد.

.
وی اظهار داشت:شهید مطهریدر بین اهل قلم, اهل علم و فضل به صورت ویژه و درعموم مردم بهعنوان یکشخصیت کم نظیر است که اثار پر خیر و برکتی از خود به جای گذاشته است.
وی با بیان اینکه اخلاص این شهید باعث ماندگاری نام و اثار او شده, گفت: طهارت ظاهر و باطن و همچنین اغاز کار با نام خدا منجر به ماندگاری نام و یادشهید مطهریشد به طوریکه این معلم شهید بدون وضو دست به کتاب و نوشتار نمی زد.
موحد بیان داشت:هفته معلمسال هاست که در سپاه به عنوانهفته عقیدتیسیاسی نامگذاری شده چون در سپاه تمام تعلیماتبر اساسسبقه عقیدتی و سیاسی است.
وی افزود: باید اموزه های نظامی و شخصی خودرا نیز در جهت عقیده خود به کار ببریم.
مسئول نمایندگیولی فقیهدر سپاه البرز با اشاره به نامگذاری روزهای هفتهعقیدتی سیاسی, گفت: بسیاری ازبرنامه هاکشوری و بعضی از ان ها درسطح استانو نواحی, پایگاه ها و رده ها برگزار می شود.
وی اضافه کرد: همایش یاد مطهر با حضور مربیان و معلمان بسیجی, دیدار با رهبر معظم انقلاب, تجلیل از مربیان بسیجی, نشست علمی حکمت مطهر, نشست سیاسی بصیرتی برای اگاه سازی در انتخابات و روشن کردن افکار بسیج و سپاهبر اساسرسالت خودمان از جمله اینبرنامه هاست.
وی گفت: برگزاری محافل روشنگری, حضور در نماز جمعه, اجرای زنگ سپاس معلم در روز 12 اردیبهشت, فراخوان و تهیه و تدوین مقاله به صورت کشوری, برگزاری مسابقه وب نویسی, فضاسازی محیطی درسطح استانو درون سپاه توسط معاونت فرهنگی از دیگر اینبرنامه هااست.
وی با بیان اینکه دیدار باخانواده شهدانیز برگزار می شود, اظهار داشت:روز چهارشنبهاین هفته نیز همایش تجلیل از مربیانعقیدتی سیاسیبه صورت متمرکز استانی با حضور جانشین نمایندگیولی فقیه در سپاهبرگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها