خبرهای داغ:
رئیس هیات نظارت شهرستان لنجان

مشارکت ۱۵۰ هزار نفری شهروندان لنجان در انتخابات

رئیس هیات نظارت شهرستان لنجان گفت: از بین صدو هفتادو پنج هزار نفر واجد شرایط رای دادن در شهرستان لنجان حدود صدوپنجاه هزار نفر در انتخابات مشارکت داشتند.
کد خبر: ۸۸۶۲۵۹۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان لنجان  با اشاره به مشارکت گسترده اقشار مردم در انتخابات اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات ، بار دیگر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید.

حجت‌الاسلام طغیانی بابیان این مطلب که از بین صدو هفتادو پنج هزار نفر واجد شرایط رای دادن در شهرستان لنجان حدود صدوپنجاه هزار نفر در انتخابات مشارکت داشتند خاطرنشان کرد: حضور چشم‌گیر مردم لنجان در انتخابات برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار این شهرستان رقم زد و امیدواریم نامزدهای انتخاباتی و هوادارانشان با تمکین به قانون این پیروزی را دوچندان کنند.

وی با اشاره به برگزاری الکترونیکی انتخابات شورای اسلامی شهرهای زرین‌شهر و فولادشهر افزود: طبیعی است که تغییر روند نحوه برگزاری انتخابات از حالت سنتی به مدرن، مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت، اما با تلاش‌های عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات، شاهد برگزاری یک انتخابات پرنشاط در منطقه بودیم.

ایشان افزود : ۸۲ هزار و ۲۶۷ رای از تعداد آرای ماخوذه در انتخابات ریاست جمهوری شهرستان لنجان متعلق به حجت الاسلام روحانی بود و حجت الاسلام رئیسی با ۵۵ هزار و ۹۲۷ رای، آقایان میر سلیم با دو هزار و ۴۱۵ رای و هاشمی طبا با یک هزار و ۲۰ رای در رده های بعدی قرار گرفتند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار