در پی توهین مسئولان اجرائی یکی از حوزه های انتخابیه تبریز به شید مدافع حرم؛
پدر شهید فخیمی در این دیدار که خانواده شهید مدافع حرم حامد جوانی هم حضور داشتند، گفت: ماجرای حضرت ابوالفضل(ع) را همه می دانیم و افراد شجاع همچون ایشان در کربلا بودند فقط آنچه او را بیشتر متمایز کرد پاره کردن امان نامه بود، اینکه حسین(ع) تنها و او امان داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۶۲۵۷۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، وی اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر مسئولان فعلی اصلا جبهه مقاومت را قبول ندارند در حالی که آن ها امنیت خود را مدیون این شهدا هستند، اگر شهدای مدافع حرم نبودند الان معلوم نبود ما در چه وضعیتی بودیم .

فخیمی افزود: دیروز وقتی به ما توهین کردند، خندیدند و عکس شهید را پاره کردند و کسی هم دفاع نکرد، هر چند ما انتظاری نداشتیم چراکه به تکلیف خود عمل و رای خود را نیز رسانه ای کردیم برای اینکه پنهان کاری نداریم.

این پدر شهید خطاب به مردم تبریز بیان کرد: «آی آدم هایی که در تشییع جنازه شهدا کلنا عباسک یا زینب گفتید کجایید، کرباسچی به شهدای مدافع حرم توهین کرد، از ستادی به ما زنگ زدند که شما هفت میلیون پول می گیرید، ما هم فرزندانمان رفته اند و هم حرف می شنویم».

وی تصریح کرد: فرزندان ما رفتند به خاطر ناموس و انقلاب و حریم الله و خداوند جان دادند هم آنجا غریب شدند و ما هم در اینجا می بینیم که غریب هستند.

فخیمی ادامه داد: من در شبکه جام جم گفتم من حق ولایت دادم به حامد من همه را که پشت سر ما حرف می زنند حلال می کنم ولی بدانند این جوانان از همه خوشی های زندگی به خاطر اسلام و ایران و ناموس گذشتند جوانشان را فدا کردند، اینها غريبانه شهید شدند و خانواده شان مورد تهمت هستند.

شب گذشته جمعی از فعالان فرهنگی تبریز در پی توهین به پدر شهید فخیمی و برادر شهید امام پناه در حوزه انتخابیه مسجد امام خمینی(ره) یاغچیان با پدر این شهید دیدار کردند.

 
ارسال نظرات