مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی از اعزام 80 نفر از مددجویان کمیته امداد این استان به زیارت امام رئوف در قالب طرح"شوق زیارت" خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۲۵۷۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶

قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ از اعزام 80 نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این استان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس در قالب طرح "شوق زیارت" خبر داد و گفت: این تعداد از مددجویان اعزامی که روز یک‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه عازم مشهد مقدس شدند، زنان سرپرست شاغل موفق در امر کارآفرینی هستند.

وی افزود: در طرح "شوق زیارت"، مددجویان تحت پوشش این نهاد با مشارکت خیران و نیکوکاران و به منظور رشد شخصیت فردی، اجتماعی، غنی‌سازی فکری، اعتقادی و دینی به زیارت بارگاه شریف امام رئوف می‌روند.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: اردوهای زیارتی با هدف تقویت و ارتقای روزافزون سطح معنوی، تحکیم بنیان خانواده، غنی‌سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری مددجویان برگزار می‌شود.

موسی نژاد در پایان توانمندی فکری و فرهنگی لازمه خودکفایی و توانمندی اقتصادی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد دانست و خاطرنشان کرد: هدف اساسی کمیته امداد رشد و شکوفایی، ارتقای سطح فرهنگی و فکری و توانمندی خانوارهای مددجو است که در این راستا این نهاد هموار کننده مسیر دستیابی خانواده‌های تحت حمایت برای رسیدن به موفقیت و بالندگی بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات