خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی افزود: بارها و بارها با مطالعه کارنامه درخشان بسیج شاهد وفای به عهد لشگر مخلص خداوند هستیم که تا پای جان سر پیمانشان مانده اند.
کد خبر: ۸۸۶۲۵۴۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوی در همایش تبیین و توجیه برنامه های بسیج که با حضور فرماندهان رده های تابعه در تالار ارتش برگزار شد بسیج را دژمستحکم در برابر هجمه ها و ترفندهای دشمنان عنوان کرد و گفت: هر بسیجی تیری از سوی انقلاب اسلامی برای دسیسه دشمنان است که قصد ضربه زدن به جوانان این مرز و بوم را دارد.

سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی خاطر نشان کرد: مبارزه با هر گونه فساد و اشرافگری همان ادامه راه شهدا و امام امت است و این اصلیترین شرط برای زنده مانده انقلاب اسلامی است .

وی ادامه داد: بسیج با لبیک به منویات رهبر باید فرهنگ شجاعت، شهامت و شهادت را در کالبد انقلاب جاری نماید که اگر در این راه سستی کند بی شک دچار مشکل خواهیم شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در ادامه با اشاره به الگو برداری بسیجیان از سبک زندگی ائمه اظهار داشت: بسیج بصیرت، سلحشوری، یاری رساندن و ... را یک جا دارد و چنان کوبنده و با اقتدار حرکت می کند که کسی جلودارش نیست.

حجت الاسلام محمد رستمی به گزیده ای از زندگانی امام حسین(ع) اشاره کرد و افزود: تحت فرمان الهی بودن را باید از امام حسین (ع) یاد گرفت چرا که هیچ وقت و تحت هیچ شرایطی تسلیم ظلم و ستم نشد.

وی در ادامه افزود: امروز بسیجیان نیز با تبعیت از امام حسین(ع) اعلام می کنند که زیر بار ظلم نمی روند و از کشور و اسلام دفاع خواهند کرد.

استاد شجره طیبه صالحین استان نیز در جمع صمیمی فرماندهان رده های تابعه سپاه خوی با این عنوان که بصیرت باید حرف اول و آخر را در ماموریت های بسیج بزند افزود: مربیان و سرگروه و فرماندهان نقش بسزایی دارند و باید با هنرنمایی خاص خود بسیجیان و آحاد مردم پیرامون خویش را نسبت به مسایل روز کشور و جهان آگاه سازند.

حجت الاسلام سلامتی گفت: شجره طیبه صالحین اولین وظفیه اش همین است یعنی بصیرت،بصیرت،بصیرت همان چیزی که رهبری از ما می خواهد.

وی خاطر نشان کرد: اگر هر مربی و سرگروه ما بتوان یک نفر را آگاه سازد بالطبع تک تک افراد ایران اسلامی در برابر هجمه های دشمنان بیمه خواهند شد.

گفتنی است که در پایان ابلاغیه برنامه های بسیج سال 96 توسط معاون هماهنگ کننده سپاه خوی تشییع و تبیین شد و در ادامه پس از قرائت نماز جماعت ظهر و عصر حاضران با صرف ناهار پذیرایی شدند.

ارسال نظرات