سرهنگ پاسدار مرتضي عباسلو گفت: آموزش کرامت و ارزش انسانی باید در ماموریت های بسیج گنجانده شود.
کد خبر: ۸۸۶۲۵۴۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول بهداری سپاه خوی در جمع فرماندهان و مشاورزان حوزه های شهری بسیج جامعه زنان سپاه این شهرستان با این عنوان که باید کرامت و ارزشها ی انسانی را جدی بگیریم خاطر نشان کرد: هستند سواداگران و وابستگان دنیای غرب که به دلیل ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست به هر کاری بزنند.

سرهنگ پاسدار مرتضی عباسلو خاطر نشان کرد: در این میان و با عنایت بر اینکه اصلیترین وظیفه بسیج آگاهی و بصیرت و ارتقای دانش و معلومات است سعی کردیم با راه اندازی طرح کرامت 2 به کمک جامعه بشتابیم و با برگزاری کلاسهای آموزشی از عواقب سوء آسی های اجتماعی مردم را آگاه سازیم.

وی اظهار داشت: مواد مخدر افیونگری است که علاوه بر ضربه زدن به جوان و دور کردن او از زندگی و خانواده آسیب جدی به خانواده و جامعه می زند چرا که اکثر اختلافات و طلاق ها به این مواد منتهی می گردد.

عباسلو با این خبر که دفاتر مشاوره بسیجی با حضور کارشناسان و مشاوران بسیجی در حوزه ها آماده ارائه خدمات در زمینه های آموزشی و مشاوره برای خانواده ها در زمینه های مهارتهای زندگی، ازدواج، تربیت فرزند هستند افزود :سعی شده است که پس از جمعبندی و با توجه به شرایط و ضوابط کارگاه های توانمند سازی نیز در پایگاه های تابعه برگزار گردد.

عباسلو در پایان از معرفی خانواده های آسیب دیده به معاونت بهداشت و درمان سپاه خوی برای سیر مراحل درمان توسط مشاوران حوزه ها خبر کرد و افزود: امیدواریم با این طرح بتوانیم کمک شایانی به خانواده های آسیب دیده نماییم .

ارسال نظرات