به نقل از روابط عمومی شهرداری زنجان:
طرح تقاطع چراغدار میدان مدرس به تصويب رسيده و این میدان به تقاطع چراغدار تبدیل می شود.
کد خبر: ۸۸۶۲۵۲۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، طرح فعلي ميدان مدرس در سال 91 به تصويب شوراي ترافيك استان رسيد وليكن با بازگشايي بلوار 54 متري ارتش وهمچنين شكل‌گيري فضاهاي تجاري و جاذب سفر در منطقه اسلام آباد سبب افزايش ترافيك در سطح اين ميدان گرديد.

با توجه به بالا بودن حجم تردد گردش به چپ از مسير جنوب به شرق علاوه بر كاهش ايمني و افزايش تصادفات، به علت عدم وجود فضاي كافي براي اين حجم تردد در معابر اطراف ميدان سبب ايجاد صف و همچنين ايجاد تداخل در مسير شرقي غربي و بالعكس گرديده بود و تأخير زيادي را براي خودروهاي عبوري از اين تقاطع وارد مي‌نمود.

با عنايت به درخواست‌هاي شهروندان محترم و گزارش پليس محترم راهور و همچنين با توجه به صورتجلسه شماره 117 شوراي عالي هماهنگي ترافيك شهرهاي كشور كه ميدان‌هايي كه در محل تقاطع مسيرهاي شرياني هستند و قطر كمتر از 100 متر دارند مي‌بايست حذف شوند، اين شهرداري پيشنهاد تقاطع چراغدار را به دبيرخانه شوراي هماهنگي ترافيك استان ارسال نمود و پس از چندين جلسه كارشناسي و تخصصي طرح تقاطع چراغدار به تصويب رسيد و عمليات اجرائي آن در دست اقدام است.

لازم به ذكر است طرح تقاطع غيرهمسطح ميدان مدرس نيز در شوراي ترافيك استان به تصويب رسيده است كه با اولويت‌بندي پروژه‌هاي ترافيكي در سطح شهر اجراي اين پروژه نيز در دستور كار قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات