فرماندار ساری گفت: شکایت های زیادی مبنی بر ایجاد تخلف در روند انتخابات به ستاد انتخابات مرکز مازندران رسیده گفت: هیأت اجرایی به مدت 2 روز آماده دریافت شکایت نامزدهای انتخابات است.
کد خبر: ۸۸۶۲۵۰۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، احمد حسین‌زادگان اظهار کرد: مردم حضور باشکوه در انتخابات داشتند و قدردان مردمی هستیم که همواره در صحنه‌های حساس نظام، مشارکت گسترده دارند.

وی با بیان اینکه انتخابات پرشور 29 اردیبهشت یک بار دیگر نشان داد مردم پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند، افزود: مشارکت بالای مردم در این انتخابات، تجدید بیعت دوباره با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری است.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه گزارشات و شکایات متعدد دائر بر وقوع تخلفات انتخاباتی مبنی بر خرید و فروش آراء توسط تعدادی از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ساری وارد شده گفت: در اجرای ماده 52 قانـون انتخابات شوراهای اسلامی کشور و ماده 70  آیین‌نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر، از تاریخ انتشار آگهی به مدت دو روز هیأت اجرایی در محل فرمانداری آماده قبول شکایات انتخاباتی است و در مهلت قانونی توسط هیأت اجرایی و هیأت نظارت بررسی و نتیجه نهایی در مهلت مقرر اعلام می‌شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها