شهردار تبریز مرکز همایش‌های بین المللی تبریز را پروژه‌ای ارزشمند دانست و ابراز امیدواری کرد این مرکز فرهنگی در آینده‌ای نزدیک، به یکی از شاخص‌های مهم توسعه فرهنگی شهر تبدیل شود.
کد خبر: ۸۸۶۲۴۸۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در بازدید از مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز اظهار کرد: همه تلاش مدیران و مجریان پروژه، ساخت مرکز زیبا، مجهز و وسیعی است که با رفع یکی از نیازهای قدیمی شهر، بسترهای میزبانی همایش‌ها و آئین‌های هنری را تقویت کند.

 وی ادامه داد: مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز با پیگیری‌های صورت گرفته در مراحل پایانی عملیات اجرایی خود قرار دارد و با شتاب در حال پیگیری است.

در این بازدید صادق پورمهدی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و داوود بهبودی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند.

 مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز در زمینی به وسعت 10 هزار متر مربع با زیر بنای 23 هزار متر مربع و در چهار طبقه سازه ساخته شده است.

طرح دارای یک سالن اصلی به ظرفیت یکهزارو 500 نفر، چهار سالن فرعی شامل کلاس های آموزشی و یک سالن ویژه تمرین و رستوران به ظرفیت 700 نفر و پارکینگ به ظرفیت 500 دستگاه خودرو است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها