معاون تربیت بدنی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان:

برگزاری مسابقات دارت خواهران به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

همزمان با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر دارد مسابقات دارت برای خواهران به همت معاونت تربیت بدنی سپاه استان در سطح استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۶۲۴۷۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون تربیت بدنی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: طبق گفته مقام معظم رهبری فضلیت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و تمام هدف ما از برگزاری این برنامه زنده نگه داشتن یاد شهدا است.

علی ‌اوسط بیگدلی افزود: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد و وظیفه همه ما است که هر ساله این روز را گرامی و زنده بداریم.

وی اظهار داشت: برای گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر مسابقات ورزشی در زنجان طبق برنامه‌ریزی­‌های انجام شده برگزار می­‌شود.

معاون تربیت بدنی سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان تصریح کرد: به مناسبت سوم خرداد پیاده‌روی بسیجیان و پاسداران انجام می‌ شود.

بیگدلی با اشاره به حضور خواهران در مسابقات ورزشی گفت: همزمام با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر دارد مسابقات دارت برای خواهران به همت معاونت تربیت بدنی سپاه استان در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری دیگر برنامه­‌های ورزشی تاکید کرد: مسابقات فوتسال با حضور 20 تیم در مجموعه ورزشی امام­ علی(ع) برگزار می‌‌شود.

علی ‌اوسط بیگدلی در پایان خاطر نشان ساخت: 120 نفر از بسیجیان سلحشور و پاسداران دلاور برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای عملیات بیت­‌المقدس پیاده­‌روی به سمت ماسوله داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار