معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

اجرای طرح پایش سلامت ایثارگران از تیرماه

طرح پایش سلامت ایثارگران از تیرماه در استان زنجان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۶۲۴۲۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از اجرای طرح پایش سلامت ایثارگران در استان خبر داد و گفت: طرح پایش سلامت امسال با تغییرات اساسی مواجه بوده است؛ چراکه در سال‌های گذشته جانبازان و همه مشمولان این طرح با مراجعه به پزشک عمومی مورد معاینه و درمان قرار می‌گرفتند و جانبازانی که قطع نخاع و یا امکان مراجعه حضوری به پزشک را نداشتند در منزل مورد معاینه قرار می‌گرفتند.

علیرضا حیدری افزود: امسال با اجرای طرح پایش سلامت، جانبازان با مشکلات خاص اعم از شیمایی، قطع نخاع، اعصاب و روان و غیره با توجه به پزشک متخصص در قالب مراکز درمانی ویژه مورد معاینه قرار خواهند گرفت و جانبازانی که امکان مراجعه حضوری به مراکز درمانی را نداشته باشند، همچون سنوات گذشته توسط پزشک عمومی در منزل مورد معاینه قرار خواهند گرفت.

وی اظهار داشت: اجرای طرح جدید پایش سلامت ایثارگران از تیرماه امسال در استان اجرا خواهد شد، توافق با پزشکان متخصص مهم‌ترین اقدام در تحقق این طرح محسوب می‌شود که مسئولان امر در حال رایزنی با پزشکان متخصص در استان هستند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تصریح کرد: تعداد افراد تحت پوشش این طرح ۳۸۰ نفر است که در گام‌های بعدی مددکاران تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

ارسال نظرات