نقوی حسینی گفت: امیدواریم دولت طی چهارسال آینده به وعده‎ها و شعارهایی که داده و با این وعده‎ها مردم را نگه داشته و آنها را با این وعده‎ها دلگرم کرده، این وعده‎ها محقق شود و مردم مجددا دلسرد نشوند.
کد خبر: ۸۸۶۲۳۷۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
 سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به تعیین شدن رئیس جمهور منتخب مردم بیان کرد: مردم صداقت خود را نشان دادند و به این وعده‎هایی که دولت دا دلگرم شدند و رای دادند و فکر می‎کنند که این وعده‎ها در زندگی‎شان تغییری ایجاد می‎کند.

نقوی حسینی در ادامه این مطلب تاکید کرد: امیدواریم که دولت طی چهارسال آینده به وعده‎ها و شعارهایی که داده از جمله ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال‎زایی و اینکه کسی سر گرسنه بر بالین نخواهد گذاشت، مردم عزتمند شوند و اقتصاد کشور رونق پیدا کند، عمل کند و این وعده‎ها در چهارساله دوم محقق شود.

نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان اینکه سابقه نشان داده که دولت نسبت به وعده‎هایش عمل نمی‎کند اظهار داشت: با نگاه به عملکرد گذشته دولت می‎توان دریافت که این دولت دولت کار و خدمت نیست و جز وعده و شعار چیز دیگری ندارد و فقط با وعده مردم را نگه داشته و آنها را با این وعده‎ها دلگرم کرده که امیدواریم این وعده‎ها محقق شود و مردم مجددا دلسرد نشوند.

ارسال نظرات