مديركل دفتر فني، امور عمراني، حمل و نقل و ترافيك استانداری زنجان:
در راستای ارتقاء فضاها مورد نیاز شهری و تکمیل مجموعه گردشگری واقع در شمال شهر زنجان هفت پردیس سینمایی اجرایی می شود.
کد خبر: ۸۸۶۲۳۷۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مديركل دفتر فني، امور عمراني، حمل و نقل و ترافيك استانداری زنجان گفت: عملیات اجرایی هفت پردیس سینمایی در ادامه تکمیل مجموعه گردشگری شمال شهر زنجان با حضور مسئولین استانی و کشوری آغاز می شود.

اسرافیل نیازی با بیان اینکه در راستای ارتقاء فضاها مورد نیاز شهری و تکمیل مجموعه گردشگری واقع در شمال شهر زنجان، افزود: این مجموعه گردشگری با چندین کاربری در حوزه های مختلف سینمایی، فرهنگی، تفریحی، علمی، ورزشی و فضاهای تجاری کوچک‌ مقیاس برای رفاه حال شهروندان زنجانی کلنگ زنی می شود.

وی با بیان اینکه احداث فضاهایی با کاربری فرهنگی، سینمایی و آمفی تئاتر با 7 سالن در متراژ 2700 متر مربع در این مجموعه پیش بینی شده است، اظهار داشت: کاربری خدماتی و رستورانی به مقیاس 2350 مترمربع، فضای نمایشگاهی 1230 متر مربع و خانه علم به متراژ 300 مترمربع در این مجموعه پیش بینی شده است.

مدیرکل دفتر فني، امور عمراني، حمل و نقل و ترافيك استانداری زنجان، با اشاره به اقدامات انجام شده در این راستا، تاکید کرد: مجموعه گردشگری شمال شهر زنجان پس از دریافت مصوبه از کارگروه زیربنایی و شهرسازی و شورای برنامه ریزی استان، در فضایی با زیربنای 6000 مترمربع ساخته می شود.

ارسال نظرات