خبرهای داغ:
استاد دانشگاه‌های قزوین گفت:

مطالبه مردم از رئیس‌جمهور منتخب اشتغالزایی و رفع رکود

استاد دانشگاه‌های قزوین اذعان کرد: امروز ایجاد اشتغال برای قشر جوان جامعه و نجات کشور از رکود اقتصادی که خود کاندیدها نیز بدان اشاره نمودند از مهم‌ترین مطالبات مردم از رئیس‌جمهور منتخب است که انتظار می‌رود در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.
کد خبر: ۸۸۶۲۳۶۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

رستم قنبرلو استاد دانشگاه‌های استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون حماسه 29 اریبهشت و پیام این حماسه برای کشورهای خارجی اظهار کرد: مردم با حضور پرشور و گسترده خود پاسخی محکم و دندان‌شکن به دشمنان انقلاب دادند و بار دیگر به استحکام و پایداری مجدد نظام تاکید کردند.

وی در ادامه نظام و ملت ایران را پیروز انتخابات معرفی کرد و گفت: در درجه‌ی اول نظام جمهوری اسلامی و خود ملت ایران پیروز انتخابات هستند که به توصیه‌های مقام معظم رهبری عمل نموده و با حضور گسترده و آرام، در فضای پرتلاطم انتخابات حضور یافتند و بار دیگر سبب عزت و سربلندی کشورمان شدند.

این استاد دانشگاه تشریح کرد: مناظرات سیاسی قبل از انتخابات سبب شد تا کاندیدای ریاست جمهوری برای جلب حداکثری آراء هم که شده، به طور شفاف از مشکلات کشور، نقاط ضعف دولت‌ها و هم‌چنین خواسته‌ها و نیازهای اصلی مردم سخن به میان آورند و برنامه‌های اجرایی‌ای را برای رفع این مشکلات در نظر بگیرند.

قنبرلو اضافه کرد: امروز ایجاد اشتغال برای قشر جوان جامعه و نجات کشور از رکود اقتصادی که خود کاندیدها نیز بدان اشاره نمودند از مهم‌ترین مطالبات مردم از رئیس‌جمهور منتخب است که انتظار می‌رود در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

این کارشناس مسائل سیاسی در خاتمه با اشاره به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور، خاطرنشان کرد: چهار سال چشم امید داشتن به کشورهای خارجی برای تحقق اقتصاد مقاومتی دیگر کافی است و لازم است این‌بار برای تحقق و عملی‌شدن اقتصاد مقاومتی بیشتر تلاش شود و مسئولین به عوامل و نیروهای داخلی کشور توجه نمایند.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار