حجت الاسلام روانبخش در گفت‌‌وگو با «بسیج»:

مردم و رسانه‎ها تحقق وعده‎های دولت جدید را مطالبه کنند

روانبخش گفت:رسانه‎ها باید وعده‎هایی که آقایان دولتی به مردم دادند در مقابل چشم آنهانگه دارند و به مردم نشان دهند که دولت را ملزم کنند به وعده‎ها و وظایف خود عمل کند تا حداقل دولت قدمی در این زمینه قدمی بردارد!
کد خبر: ۸۸۶۲۳۵۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
حجت الاسلام قاسم روانبخش سردبیر هفته نامه پرتو سخن در گفت‌‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به روند برگزاری انتخابات و مسائل رخ داده در قبل ازآن و برخی بداخلاقی‎های انتخاباتی عنوان کرد: اکنون که انتخابات به پایان رسیده و رئیس جمهور جدید مشخص گشته زمان خدمت دولت جدید به مردم فرارسیده و زمان آن است که مردم این وعده‎ها را مطالبه کنند.

روانبخش با انتقاد از عملکرد گذشته دولت و عدم توانایی در پاسخگویی به مطالبات مردم اظهار داشت: بنای آقای روحانی بر طرح مباحث سیاسی است و درصدد است تا با طرح موضوعاتی چون کنسرت و نام بردن از افرادی از جمله سران فتنه و ... مردم را وارد فضای جدال سیاسی کند تا مردم از مطالبه وعده‎های دولت به آنها غافل شوند.

سردبیر هفته نامه پرتو سخن در ادامه مطرح کرد: از همین حالا نیز رسانه‎ها باید وعده‎هایی که این آقایان دولتی به مردم دادند از جمله اینکه؛ کودک کار نخواهیم داشت، کارتن خواب نخواهیم داشت، تورم را صفر می‎کنیم و تولید را فعال خواهیم کرد و.. وعده‎هایی دیگر دولت را  در مقابل چشم مردم نگه دارند و به مردم نشان دهند که  دولت را ملزم کنند به وعده‎ها و وظایف خود عمل کند تا حداقل دولت قدمی در این زمینه قدمی بردارد!

ارسال نظرات