خبرهای داغ:
در مراسم ترحیم جانباز شهید جعفری مطرح شد:
در مراسم ترحیم جانباز شهید جعفری مطرح شد: جانبازان اسوه‌های بی‌نظیر ایثار و مقاومت هستند و امروز الگوگیری آحاد جامعه به ویژه جوانان از سیره و منش آنها ضروری است.
کد خبر: ۸۸۶۲۳۵۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم سومین روز شهادت جانباز 70 درصد، شهید حسن جعفری، با حضور مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران در مسجد امام رضا(ع) روستای اردکان بخش خرمدشت شهرستان تاکستان برگزار شد.

در مراسم فوق، حجت‌الاسلام احمد خداوردی واعظ تاکستانی، گفت: شهدا جایگاه ویژه‌ای نزد خداوند دارند که قابل بیان نیست، زیرا آنها جان خود که بزرگترین ثروت آنها محسوب می‌شود، خالصانه در راه الهی اعطا کردند.

وی در ادامه با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های جانبازان افزود: این قشر معظم جامعه نه تنها در هشت سال دفاع مقدس بلکه بعد از آن نیز با تحمل درد و رنج ناشی از بیماری‌ها، همواره اسوه‌ی استقامت بودند.

خداوردی افزود: جانبازان اسوه‌های بی‌نظیر ایثار و مقاومت هستند و امروز الگوگیری آحاد جامعه به ویژه جوانان از سیره و منش آنها ضروری است.

وی با بیان اینکه جانبازان بخشی از بدن خود را فدای ارزش‌های انقلاب اسلامی کردند، گفت: ما عزت، سربلندی و اقتدار کشور خود را مدیون این عزیزان هستیم و هرگز دلاورمردی‌های آنها فراموش نخواهد شد.

بعد از پایان مراسم، مدعوین با حضور بر مزار جانباز 70 درصد، شهید حسن جعفری، قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره‌ی این شهید بزرگوار را گرامی داشتند.  

در این مراسم مسوولان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند.

گفتنی است: جانباز 70 درصد، شهید حسن جعفری 21 اسفند ماه 1344 در تهران به دنیا آمد و در بهمن ماه سال 1366 در منطقه عملیاتی شلمچه با اصابت ترکش به شکم، مجروح و دچار ضایعه‌ی نخاعی شد.

از وی سه فرزند پسر و سه فرزند دختر به یادگار مانده است

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها