در بخشی از این بیانیه آمده است:حضور مردم در پای صندوق های رای در انتخابات ، همچون گذشته و حتی بیشتر از گذشته پرشکوه و کم نظیر بود و این نشان دهنده پای بندی و وفای به عهد ملت ما است.
کد خبر: ۸۸۶۲۳۳۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
ه گزارش پایگاه  اطلاع رسانی سازمان بسی دانشجویی ازیزد،بسیج دانشجویی دانشگاه یزد در پی حضور با شکوه مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد که متن ان به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
وَ مَنْ يَتَوَلَّ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ وَ الَّذينَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغالِبُونَ
و كسانى كه ولايت خدا و پيامبر او و افراد باايمان را بپذيرند، پيروزند؛ (زيرا) حزب و جمعيّت خدا پيروز است.
بی شک وجود انتخابات در ملل مختلف نشانه استقلال،آزادی در عمل و اندیشه ها است.این که در  کشور ما مردم شهرها و روستاها به اختیار خود و با عقل و منطق خود تصمیم به رای می گیرند مسئله ای است پر ارزش که برخی کشورهای جهان در حسرت آن هستند.
خداوند منان را شاکریم که هم اکنون شاهد وجود طاغوتیان و دست نشاندگان مستکبرین و معاندین در سرزمین خود نیستیم و این راه همواره به برکت خون شهدای اسلام و بصیرت مردم سرافراز ما ادامه خواهد داشت.
حضور مردم در پای صندوق های رای در انتخابات ، همچون گذشته و حتی بیشتر از گذشته پرشکوه و کم نظیر بود و این نشان دهنده پای بندی و وفای به عهد ملت ما است.ملتی که لبیک گویان به کلام ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای عزیز(حفظه الله) ادای تکلیف کردند و نشان دادند که این انقلاب تمام شدنی نیست و همچون چشمه جوشانی تا ظهور صاحب بر حقش حضرت حجه بن الحسن (عج) پایدار و سرافراز خواهد ماند.
لازم به ذکر است که دشمنان قسم خورده ما بدانند که نه امروز و نه در آینده هیچ یک از حیله ها و نقشه های خبیثانه آنان نه تنها برای ایران اسلامی عزیز بلکه برای هیچ یک از ملت های اسلامی کارساز نخواهد بود،چرا که این اسلام و مسلمین صاحب حکومتی دارد و چه حکومتی بهتر از حکومت خداوند متعال که خود خداوند میفرماید «فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغالِبُونَ» ،پس قطعا حکومت الهی تنها حکومت پیروز است.
بسیج دانشجویی دانشگاه یزد اعلام می دارد که همچون گذشته با نگاهی از سر وظیفه و گوش به فرمان فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در راستای پایداری انقلاب اسلامی ایران و بصیرت افزایی و آگاه سازی در جمع دانشجویان و دانشگاهیان این مرز و بوم تلاش نماید ان شالله.                               
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
 و من الله التوفیق
شنبه 30 اردیبهشت ماه 1396
بسیج دانشجویی دانشگاه یزد
ارسال نظرات