انتظار می‌رود که محرومان و ضعیفان جامعه را فراموش نکرده و در خدمت قشر ضعیف و حتی متوسط باشد و با ساماندهی تولید و صنعت درد خیل عظیم کارگران بیکاری که شرمنده خانواده‌هایشان شده‌اند را التیام بخشد .
کد خبر: ۸۸۶۲۳۲۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 فروردین ماه در ایران اسلامی برگزار شد.

مردم کشورمان با حضور گسترده و با شکوه خود بار دیگر حماسه‌ای تاریخی آفریدند، مشارکت پرشور مردم با صف‌های طولانی نشان از بی تفاوت نبودن مردم به سرنوشت کشور و نظامشان می‌دهد.

مشارکت بالای مردم باعث شد تا مهلت انتخابات چندین بار تمدید شود و با وجود ساعات پایانی مردم همچنان حضور گسترده داشته‌اند و صف‌های طولانی را تحمل کرده تا بتوانند در این حماسه بزرگ و تاریخی سهیم باشند.

مردم ایران با مشارکت چهل میلیونی خود باز هم دشمنان و بدخواهان این نظام را مأیوس کرده و بار دیگر جلوی دست اندازی‌های دشمن را گرفته‌اند.

دیروز روز اتحاد و همبستگی بود روزی که همه مردم از هر گرایش و جناحی با هم همراه شده وعزت و اقتدار ملی را بار دیگر به رخ مجامع بین‌الملی و جهانیان کشاندند.

انتخابات و ماراتن دوازدهم با حضور مردم همیشه در صحنه ایران به پایان رسید و رئیس جمهور کشور برای 4 سال آینده با رای ایرانیان انتخاب شد.

مردم مازندران هم مثل همیشه جز استان‌هایی بوده که مشارکت بالایی در انتخابات داشته است.

زین پس از منتخب مردم که رئیس جمهور مستقر است انتظار می‌رود تا به قول‌ها و وعده های خود عمل کرده و گام‌های مؤثرتری در جهت حل معضل خانواده‌های ایرانی به خصوص مازندرانی که بیکاری جوانان و موضوع اشتغال و آنهاست بردارد.

انتظار می‌رود تا دولت و منتخب مردم که به عنوان شخص دوم کشور است با توجه به بدعهدی آمریکا در برجام از ظرفیت‌های درونی کشور در راستای حل مشکلات و منافع مردم گام بردارد و از تجربه چهار ساله خود استفاده کرده و امید خود را به آنسوی مرزها نبندد.

انتظار می‌رود که محرومان و ضعیفان جامعه را فراموش نکرده و در خدمت قشر ضعیف و حتی متوسط باشد و با ساماندهی تولید و صنعت درد خیل عظیم کارگران بیکاری که شرمنده خانواده‌هایشان شده‌اند را التیام بخشد .

انتظار می‌رود تا منتخب مردم بسیاری از مسائل و مشکلات که از سو مدیریت مسوولان و مدیران ناکارآمد و منفعت طلب ایجاد می‌شود را با افراد کارآمدتر و متعهد در تیم خود جایگزین کرده تا حل مشکلات اقتصادی مردم که وعده‌هایش است محقق شود.

انتظار می‌رود  تا به بیکاری جوانان توجه ویژه‌ای شود و در اولویت اقدامات قرار گیرد زیرا این مهم‌ترین دغدغه حال حاضر خانواده‌ها است که در پی بیکاری ازدواج جوانانشان به تأخیر افتاده و حتی باعث مشاجرات خانوادگی در خانه‌ها شده است چراکه همه جوانان پدرشان وزیر نیست که به آسانی کاری برای خود دست‌و‌پا کنند ...

 مردم ایران اسلامی با خلق حماسه و با حضور حداکثری جهانیان را شگفت زده کرده و باز هم از این امتحان بزرگ سربلند بیرون آمده‌اند حال نوبت مسؤولان است که در تحقق وعده‌های خود در جهت رفع مشکلات جامعه اقدامات و تلاش‌های مؤثر‌تری داشته باشند.

 
 
فارس/

ارسال نظرات
پر بیننده ها