خبرهای داغ:
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس در بیانیه‌ای نوشت: انقلابی‌گری به عنوان منظومه‌ای که تنها راه برون‌رفت از چالش‌های نظام است، می‌بایست نصب‌العین همه، خصوصاً دولتمردان ایران اسلامی باشد.
کد خبر: ۸۸۶۲۲۵۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس صبح امروز با توجه به پایان رقابت‌های انتخاباتی بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است:

«به نام خدا

امام خامنه‌ای: انتخابات یکی از آزمون‌های بزرگ ملت ایران در مقابل چشم دشمنان است.

ملت سرافراز ایران اسلامی دگربار در 29 اردیبهشت 96 حماسه‌‌ای آفریدند و آزادی و آزادگی خود را فریاد زدند. قطعاً پیروز این انتخابات، مردم شریف ایران اسلامی و انقلاب عزیز می باشد. آنانکه این نظام و انقلاب را کامل خطاب می‌کنند گزاف نمی‌گویند، چراکه این مردم سرافراز در طول این 4 دهه به درستی با این نظام مقدس همراهی کرده و ثابت کرده‌اند میزبان واقعی و صاحبان اصلی انقلاب، خودشان‌اند. نکته مهم دیگر، تورق برگی دیگر از فصل ولایتمداری امت بود؛ بسیاری از تحلیل‌گرانی که دستگاه محاسباتی آنها، میزان، به نظر نمی‌رسید، مشارکت در انتخابات 96 را با استقبال کم مردم پیش‌بینی می‌کردند، حال آنکه سکان‌دار اصلی نظام، حضور باشکوه مردم را نوید داده و مردم را به درستی چون همیشه هدایت نمود و امت نیز در این راستا خوش درخشیدند. این پیروزی بر مردم، مقام عظمای ولایت و دوستداران انقلاب اسلامی در اقصی نقاط پهنای گیتی، شیرین و گوارا باد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس، این موفقیت که آغازی بر سنگین‌تر شدن مسئولیت دولتمردان است را به پیروز میدان رقابت تبریک می‌گوید.

قدر مسلم لازم است دولت دوازدهم در راستای تحقق دولت اسلامی به عنوان سومین مرحله از مراحل تمدن‌ساز اسلامی گام‌های اساسی برداشته و تمام تلاش خود را مصروف رفع کمی و کاستی‌های موجود در زندگی و معیشت مردم نماید.

اشتغال و تولید به عنوان اصلی‌ترین مؤلفه‌ای که جهت تلاش‌ها را به خود اختصاص می‌دهد، نیازمند عزم جدی و مدیریت جهادی است. انقلابی‌گری به عنوان منظومه‌ای که تنها راه برون‌رفت از چالش‌های نظام است، می‌بایست نصب‌العین همه، خصوصاً دولتمردان ایران اسلامی باشد. دولت باید توجه داشته باشد که دولت هشتاد میلیون جمعیت است و این فرصت را جهت خدمت به خلق و این مردم ولایتمدار مغتنم شمارد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته؛ »

ارسال نظرات
پر بیننده ها