حضور گسترده و مشارکت غرور آفرین فرد فرد ایرانیان مسلمان، حق طلب در انتخابات اخیر ریاست جمهوری نشان از درک موقعیت حساس کنونی توسط سلایق گوناگون و جبهه های مختلف سیاسی دارد.
کد خبر: ۸۸۶۲۲۰۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
به گزارش سرویس بنیاد فرهگی روایت خبرگزاری بسیج ، و به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس حضور گسترده و مشارکت غرور آفرین فرد فرد ایرانیان مسلمان، حق طلب در انتخابات اخیر ریاست جمهوری نشان از درک موقعیت حساس کنونی توسط سلایق گوناگون و جبهه های مختلف سیاسی دارد.
بی شک این حضور مقتدرانه که ریشه در آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اندیشه های تابناک بنیانگذار فقیه انقلاب شکوهمند اسلامی حضرت امام خمینی (ره)  و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظلله العالی)  دارد، مهر تائید و برگ زرین دیگری بر کتاب قطور و پر افتخار این انقلاب است.
نقش آفرینی طیف های گوناگون هنرمندان، سیاسیون، فرهنگیان، فعالان اجتماعی و ... در این انتخابات نیز دامنه وسیع حکومت مردم بر مردم را زیر لوای مرجعیت شیعی به منصه ظهور رساند.
هنرمندان و کارکنان انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس ضمن تبریک این حماسه بزرگ و عظیم مردمی به رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و عموم اقشار قدرشناس جامعه ایران، امیدوار است تا در عرصه فرهنگ و هنر خصوصاً حوزه هنرهای نمایشی شاهد رشد و شکوفائی و بهبود روز افزون باشیم.
ارسال نظرات