پیام قدردانی استاندار آذربایجان شرقی از حضور گسترده مردم در انتخابات؛
استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی از مردم استان به خاطر حضور حماسی در انتخابات 29 اردیبهشت قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۸۶۲۱۵۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در پیام اسماعیل جبارزاده؛ استاندار آذربایجان شرقی آمده است: انتخابات 29 اردیبهشت با حضور تعیین‌کننده مردم، به حماسه‌ای ماندگار تبدیل شد که ثبات، امنیت و پیشرفت کشور را تضمین می‌کند.
باید به خاطر این نعمت بزرگ، پیشانی شکر به درگاه الهی گذاشت و به پای چنین ملتی گل‌ها و بوسه‌ها ریخت که دوباره آمدند و حماسه تدبیر و امید را برای ایران و اسلام تکرار کردند.
دست‌مریزاد به سرانگشتانی که چنین هنرمندانه و هوشمندانه، شکوه و سربلندی را بر لوح تقدیر کشور، نقش زدند.
سلام بر ایران و سلام بر آذربایجان، سر همیشه سرافراز ایران! سلام بر تک‌تک مردمان آگاه و قدرشناس آذربایجان شرقی که به میدان آمدند و سرنوشت کشور و نیز شهر و روستای خود را رقم زدند.
 این‌جانب به‌عنوان فرزند کوچک این خطه، ضمن تبریک این حماسه سرشار از خیر و برکت به شما مردم عزیز و رهبری معظم انقلاب، وظیفه می‌دانم از حضور حماسی مردم قدردانی کنم؛ به‌ویژه آنکه این رقابت بزرگ سیاسی، در کمال متانت، آرامش و به‌دوراز هرگونه حاشیه و تنش انجام شد.
 همچنین لازم است به همه دست‌اندرکاران محترم، اعم از عوامل اجرایی، بازرسی و نظارت، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و نیز اصحاب رسانه که دست در دست هم، امر خطیر انتخابات را به انجام رساندند، خداقوت عرض کنم؛ بخصوص که در کنار انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، در دو حوزه انتخابیه مراغه-عجب شیر و اهر-هریس، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی نیز برگزار شد.
استاندار آذربایجان شرقی در پیام خود آورده است: برادران و خواهران ارجمند و بزرگوارم! فضای رقابتی انتخابات با شور و حرارت تبلیغات و نقدها و چالش‌هایش امروز به ایستگاه رفاقت و خدمت رسیده است.
جبارزاده افزوده است: اکنون همگان موظفیم صرف‌نظر از نتایج آراء، کدورت‌های احتمالی پیش‌آمده در ایام رقابت‌های انتخاباتی را از سینه‌ها پاک کنیم و یکدل و یکرنگ چنان همیشه دست در دست هم دهیم به مهر و با استعانت از درگاه احدیت همه باهم و با وحدت و همدلی، تمام توان خود را برای خدمت به میهن و مردم، پیشرفت کشور و آبادانی شهرها و روستاهای استان عزیزمان به‌کارگیریم تا در عمل، شاکر خداوند و سپاسگزار این مردم بزرگ و حماسه‌ساز باشیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دور پنجم انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا دیروز 29 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در شهرستان تبریز برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها