کارشناس مسائل سیاسی:

حضور بی نظیر مردم در انتخابات حماسه‌ای دیگر خلق کرد/ ملت پیروز واقعی این انتخابات

کارشناس مسائل سیاسی گفت: قطعا پیروز واقعی نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران خواهند بود که راستای پاسخگویی به فراخوان مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری برای نظام مردم سالار ایرانی رقم زدند.
کد خبر: ۸۸۶۲۱۱۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، کارشناس مسائل سیاسی در یزد،با اشاره به حضور گسترده مردم درحماسه بی‌نظیر انتخابات گفت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات حقیقتا یکی از حماسه‌های بزرگ سیاسی و فرهنگی بود که توسط مردم رقم خورد که قطعا آثار و برکات مختلفی در ابعاد مختلف خواهد داشت.

غلامحسین دشتی با تاکید بر اینکه انتخابات بیانگر ثبات و اقتدار جمهوری اسلامی در داخل کشور است، اظهار داشت: قطعا انتخابات مشارکت در یکی از مهم ترین مسائل سیاسی کشور است که در راستای این مشارکت است که اقتدار ملت ایران از لحاظ سیاسی، فرهنگی وامنیتی اثبات و تاثیرات خود را بر مسائل منطقه‌ای و جهانی ایران خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به نقدی که در دوران تبلیغات انتخاباتی، فعالیت‌ها و رقابت‌های انتخاباتی صورت گرفت؛ قطعا دولتی که در آینده مستقر خواهد شد با عزمی راسخ واهتمام جدی‌تر در راستای حل مشکلات و عقب ماندگی ها در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی خواهد پرداخت.

دشتی تصریح کرد: با توجه به اعتمادی که مردم به دولت جدید خواهند داشت؛ قطعا دولت درپاسخ گویی جدی‌تر خواهد بود و فرصت مناسبی را برای پرداختن به امور داخلی کشور با توجه به مشارکت پرشور مردم خواهد داشت.

این کارشناس مسائل سیاسی بر ایجاد تحولات عظیم در ابعاد مختلف سیاسی و اقتصادی در داخل کشور و همچنین در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی تأکید کرد و افزود: این موضوع بدون برکت حضور و مشارکت آحاد مردم فارغ از سلایق مختلف سیاسی میسر نخواهد بود.

معاون سابق سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری یزد با اشاره به اینکه مسلماً پیروز واقعی این انتخابات، ملت ایران است، خاطرنشان کرد: وقتی مشارکت زیاد می‌شود؛ قطعا پیروز واقعی نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران خواهند بود که راستای پاسخگویی به فراخوان مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری برای نظام مردم سالار ایرانی رقم زدند.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور منتخب باید در چهار ساله آینده تمام تلاش واهتمام خود را ورزیده تا وعده‌های خود را اجرایی و هم بخشی از نارضایتی‌های موجود در جامعه را پاسخگو باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار