خبرگزاری بسیج: امام جمعه شهرری با تاکید بر حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات آن را پیروزی نظام اسلامی ذکر کرد و افزود: ملت ایران بار دیگر حماسه ای بزرگ خلق کردند.
کد خبر: ۸۸۶۲۰۸۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام سید علی شاهچراغی گفت: حضور مردم در انتخابات باعث افزایش قدرت نظام اسلامی و دفع توطئه های دشمنان شده و همه جهانیان به قدرت و عظمت ملت ایران پی می برند.

وی گفت: کاندیداها باید به قانون ملزم بوده و همانطور که قوانین و نظم در دوران تبلیغات اجرا شد پس از اعلام نتایج نیز نباید شاهد بی نظمی و قانون شکنی باشیم.

شاهچراغی گفت: هر کس قصد تخطی و انحراف از قانون را داشته باشد با تو دهنی محکم ملت ایران مواجه می شود .

وی گفت: ملت ایران مردمسالاری دینی را با حضور گسترده در انتخابات نمایش می دهند.

شاهچراغی گفت: همه ملت ایران یک امت واحده بوده و پس از انتخابات نیز در کنار هم در کمال آرامش و صلح زندگی می کنند.

وی به انتخابات شوراها اشاره کرد و افزود: این انتخابات نیز برای سرنوشت شهرها اهمیت زیادی داشته و مردم باید برای آن اهمیت قائل باشند.

شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود به آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: ملت ایران همواره در طول تاریخ انقلاب حماسه ساز بودند که یکی از این حماسه ها 3 خرداد بود.

وی به پیروزی های اخیر مجاهدان در عراق و سوریه اشاره کرد و افزود: نیروهای نظامی سوریه و عراق به برکت هماهنگی بی نظیر نظامی توانستند شهرهای تحت اشغال داعش را آزاد کرده و شر دشمنان و تروریست ها را از سر ملت خود بزدایند.

 

ارسال نظرات