رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی:

حضور مردم پای صندوق ها بهترین شکل اجابت امر رهبری بود

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با اشاره به حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، گفت: مردم آذربایجان شرقی 29اردیبهشت درخواست رهبری را به بهترین شکل ممکن اجابت کردند.
کد خبر: ۸۸۶۲۰۲۴
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدحسین فرهنگی در جمع خبرنگاران، افزود: مردم استان از ساعات نخست جمعه صف‌های طولانی را در مقابل محل‌های اخذ رای تشکیل دادند و به ‌یقین این حضور گسترده مردم عمل به توصیه های مقام معظم رهبری است.
وی، حضور مردم در پای صندوق‌ های رای را به معنی جایگاه قابل قبول نظام سیاسی جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: اعتقاد به جمهوری اسلامی علت اصلی این حضور گسترده مردم است.
فرهنگی، حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را مبنای مستحکمی برای پایداری سیاسی و اقتصادی ایران در عرصه‌های جهانی دانست و یادآور شد: این حضور برای همیشه تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات شوراها نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: شوراها به‌ عنوان پارلمان‌ های محلی که امور مربوط به مردم شهرها و روستاها را بر عهده دارند، می ‌توانند مشکلات این حوزه را به حداقل برسانند و به همین دلیل مردم باید با آگاهی و شناخت به نامزدهای این انتخابات رای دهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار