خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب(عج) الامر قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اظهار کرد: شکوه حضور مردم مهمترین اهمیت را دارا است، همه ما در برابر قانون مطیع هستیم و به رای اکثریت احترام می گزاریم، همواره آرزومند ایران عزیز و اسلامی هستیم.
کد خبر: ۸۸۶۲۰۰۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن قدر دانی از حضور حداکثری مردم ایران اسلامی پای صندوق های اخذ رای اظهار کرد: حضور مردم و شرکت آنها در انتخابات نشان دهنده علاقه مردم به ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: اخذ بیش از 42 میلیون رای مشخص می کند که ایران اسلامی در برقراری دموکراسی و مردم سالاری دینی در کشور موفق بوده است.

معبودی افزود: علارغم تبلیغات سوء بدخواهان  مردم نشان دادند که هرگز از انقلاب اسلامی دست بر نمی دارند و پای عهد خود ایستاده اند.

این مسئول تاکید کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر حضور حد اکثری ملت ایران در انتخابات یگر پیام این حضور لبیک عموم ملت به ندای رهبر است که پیام های زیادی را برای بدخواهان این نظام به همراه دارد.

همه مطیع قانون هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در ادامه این گفت و گو با بیان این نکته که انتخابات برنده و بازنده ندارد اذعان کرد: شکوه حضور مردم مهمترین اهمیت را دارا است، همه ما در برابر قانون مطیع هستیم و به رای اکثریت احترام می گزاریم، همواره آرزومند ایران عزیز و اسلامی هستیم.

حجت الاسلام معبودی در بخش پایانی این گفت وگو تبیین کرد: پس از اعلام نتیجه انتخابات هم مردم در کنار هم و برادرند و بحث برنده و بازنده وجود ندارد، در ادامه راه هم سربلندی کشور برای همه در اولویت قرار دارد.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها