خبرهای داغ:
امام جمعه موقت قزوین:

چرا با موضع گیری رهبرانقلاب عده ای از سند 2030حمایت می کنند؟

امام جمعه موقت قزوین گفت: این سند که توسط دولت امضا شده است باید تا سال ۲۰۳۰ در همه کشورها اجرایی شده باشد و مطابق آن از خردسالی به کودکان ما همجنس گرایی را آموزش می‌دهد و اعتقادات دینی و فرهنگ شهادت طلبی باید حذف شود.
کد خبر: ۸۸۶۱۹۸۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های سیاسی عبادی این هفته نمازجمعه قزوین با اشاره به برگزاری انتخابات اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در اولین لحظات رای گیری پای صندوق‌های رای حاضر شدند و این حضور را مصداق عمل نیک شمردند که همه مردم باید به این موضوع توجه کنند.

وی در ادامه افزود: هیچ کجای دنیا مثل ایران اسلامی مردم از شرکت در انتخابات استقبال نمی‌کنند و این موضوع نشان از اعتماد و باور مردم نسبت به انقلاب و نظام دارد.

این خطیب نمازجمعه ادامه داد: هرکس در انتخابات شرکت نکند حق خود را ضایع کرده است و حضور در پای صندوق‌های رای وظیفه انسانی و ملی همه ملت ایران است.

وی اضافه کرد: هرکس پای صندوق رای حضور پیدا کند اما رای سفید به صندوق بیاندازد؛ چنانچه این رای موجب تضعیف نظام شود عمل وی حرام است؛ زیرا حضور مردم و تک تک آرا در تعیین سرنوشت مردم تاثیرگذار است.

قابل عنوان کرد: انتخاب مردم در زندگی شخصی و اجتماعی همه ملت ایران تاثیرگذار است و نمونه آن انتخابی بود که می‌گوید؛ برجام سایه جنگ را از سر ما کم کرد در صورتی که رهبری فرمودند حضور و پشتیبانی مردم از انقلاب سایه جنگ را از سر کشور کم کرد.

وی با بیان اینکه عزت و اقتدار نظام بستگی به حضور مردم در صحنه دارد؛ ابراز کرد: زمانی که مردم در مقابل دشمن کوتاهی کرده و مقاومت در برابر ظلم را کنار بگذارند، استکبار جهانی بر ما مسلط خواهد شد و نباید اجازه داد ثمره خون شهیدان با ذلت از بین رود.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به سند ۲۰۳۰ تصریح کرد: این سند که توسط دولت امضا شده است باید تا سال ۲۰۳۰ در همه کشورها اجرایی شده باشد و مطابق آن از خردسالی به کودکان ما همجنس گرایی را آموزش می‌دهد و اعتقادات دینی و فرهنگ شهادت طلبی باید حذف شود.

وی افزود: چرا باید حتی با موضع گیری مقام معظم رهبری عده ای از این سند حمایت داشته باشند؟ چرا باید در نمایشگاه کتاب مباحث سند ۲۰۳۰ به صورت کتابی تهیه شده و در اختیار مردم قرار بگیرد.

این خطیب نمازجمعه یادآور شد: رای مردم باید آگاهانه و از روی شناخت باشد، قزوین دارالمومنین و سابقه دینی و ایمانی دارد چرا باید با این پیشینه فرهنگی و دینی معیار کاندیداتوری افراد ماتیک و آهگ و بزک کردن باشد؟

وی ادامه داد: برای حل مشکلات شهری به متخصص نیاز داریم چرا باید معیار انتخاب شورای شهر پوسترهایی باشد که زیبنده شهر دینمدار قزوین نیست؟

قابل گفت: برخی از کاندیداهای شورای شهر که از مشکلات مالی صحبت می‌کردند؛ بنرهایی در سطح شهر نصب کردند و در ستادهای خود شام می‌دادند و برخی دیگر در دستگاه قضایی پرونده دارند؛ اما مسوولین با آنها برخورد قانونی نمی‌کنند و توانسته‌اند با پول و پارتی تایید صلاحیت شوند؛ مردم باید این لکه‌های ننگ را از شهر پاک کنند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها