خبرهای داغ:

رئیس جمهور آینده هر که باشد...

رئیس جمهور آینده هر که باشد، باید گوش به امر ولایت باشد و بس، چرا که مردم ما ثابت کرده اند با مسئولی که در خط انقلاب و امام و رهبری نباشد، عقد اخوت نبسته اند! رئیس جمهور آینده هر که باشد، باید با فساد و رانت و ویژه خواری در عمل مبارزه کند.
کد خبر: ۸۸۶۱۹۵۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،  عقربه های ساعت، در پی هم می دوند و شور و اشتیاق مردم را برای دستیابی هر چه سریع تر به نتیجه انتخابات بیشتر می کنند.

اما فارغ از نتیجه انتخابات آنچه بیش از همه مهم است، رشد و بلوغ سیاسی ملتی است که علی رغم همه سختی ها و مشکلات احیانا اقتصادی و .... برای حاضر شدن در پای صندوق های رأی سر از پا نمی شناسند.

دوباره ساعات رأی گیری از مردم در پای صندوق های رأی تمدید می شود، شنیدن این خبر شاید برای گوش من و شما کمی تکراری باشد، اما بسیاری از مسئولان و مردم جهان را به تعجب وا می دارد.

خیلی از همین ها حسرت چنین مشارکتی را در انتخابات ریاست جمهوری کشورشان دارند تا پز دموکراسی بودنشان را به دیگران بدهند!!



یاد این جمله حضرت آقا می افتم که می فرمودند، نتیجه انتخابات هر چه باشد برنده واقعی این انتخابات «مردم» ایران هستند.

اما حرف اصلی این یادداشت با نامزد محترمی است که نامش به عنوان  رئیس جمهور ایران از صندوق های رأی بیرون خواهد آمد.

رئیس جمهور آینده هر که باشد، باید چهار سال تمام برای حل کردن مشکلات واقعی این مردم از بیکاری و رکود و سختی معیشت گرفته تا ریشه کن کردن مشکلات فرهنگی و اجتماعی تلاش که کم است، خواب بر چشم نیاورد!

رئیس جمهور آینده هر که باشد، باید برای قدرشناسی از این ملت نجیب و آزاده، عزت و اقتداری که حقیقتا در شأن آنان در عرصه بین المللی و دیپلماسی است فراهم کند، و لبخند رضایت مردم کشور خود را به لبخند موذیانه دشمنان نظام ترجیح دهد!!

رئیس جمهور آینده هر که باشد، باید از شرمساری سفره خالی کارگران بیکار شده آب شود، مگر آنکه برایشان کاری کند کارستان، نه فقط کار تبلیغاتی آن هم برای جمع کردن رأی بیشتر!!
 
 

رئیس جمهور آینده هر که باشد، باید گوش به امر ولایت باشد و بس، چرا که مردم ما ثابت کرده اند با مسئولی که در خط انقلاب و امام و رهبری نباشد، عقد اخوت نبسته اند!

رئیس جمهور آینده هر که باشد، باید گردنکش باشد در مقابل گردنکشان و بدخواهوان نظام و ملت، و یادش نرود که این امنیت و اقتدار را از صدقه سری خون هزاران شهید دفاع مقدس و مدافع حرم دارد و بس!!

رئیس جمهور آینده هر که باشد، باید با فساد و رانت و ویژه خواری در عمل مبارزه کند حتی اگر دامنه اش در نزدیکان و کابینه اش باشد.

در یک کلام رئیس جمهور آینده هر که باشد، باید خادم حقیقی همه این ملت باشد.
 
به قلم سمیرا خطیب زاده


ارسال نظرات
آخرین اخبار