خبرهای داغ:
عضو خبرگان رهبری:

مردم در انتخابات پیروز میدان هستند

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با تاکید بر حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای گفت: آحاد ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی با مشارکت حداکثری و پرشور در انتخابات، پیروز اصلی در این عرصه حساس هستند.
کد خبر: ۸۸۶۱۹۵۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی در حاشیه رای گیری انتخابات در شعبه شماره دو اخذ رای مراغه افزود: این انتخابات به عنوان نماد مردم سالاری دینی و مظهر مشارکت مردمی در تعیین سرنوشت خود، امری حیاتی و عبادی است.

وی ادامه داد: آحاد مردم با حضور در این عرصه حساس انتخابات و در پای صندوق های رای، نشان می دهند که نظام اسلامی را چه اندازه دوست داشته و در راه اعتلای آن حاضر به فدا و بذل جان خویش هستند.

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی اضافه کرد: ملت آگاه ایران اسلامی با حضور پرشور خود اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به منصه ظهور گذاشته و با این حضور خود رد پای صندوق های رای با افزایش ضریب امنیتی کشور و پشتیبانی از نظام، آن هایی را که چشم طمع به این مرز و بوم داشته پشیمان و ناامید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اصل حضور گسترده مردم در این انتخابات مهم است گفت: آحاد مردم در پای صندوق های رای فارغ از هر انتخابی در انتخاب رئیس جمهور، نماینده مجلس یا شوراهای اسلامی، عزت، افتخار و اقتدار کشورمان را نشان می دهند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در خصوص انتخابات افزود: بر اساس این رهنمودها، آنچه برای تداوم و استمرا و اقتدار نظام اسلامی مهم است، حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات و پای صندوق های رای است.

وی ادامه داد: مردم شهیدپرور، وظیفه شناس، فهیم و همیشه در صحنه مراغه نیز همگام با آحاد ملت ایران اسلامی، امروز در این انتخابات به دنیا نشان خواهند داد که پای انقلاب و نظام اسلامی ایستاده و به ندای رهبر، مسئولان نظام و مراجع عظام تقلید برای حضور پرشور در این عرصه لبیک خواهند گفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها