خبرهای داغ:
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین خبر داد:
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از شرکت ۱۱ هزار و ۴۰۰ نفر از فرهنگیان و دانش آموزان در پرسش مهر استانی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۱۹۴۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به پرسش مهر استانی سال تحصیلی جاری اظهار کرد: در ابتدای سال تحصیلی ۹۶-۹۵، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین نیز برای اولین بار پرسش مهر استانی را با موضوع «اقتصادی مقاومتی در آموزش و پرورش» مطرح کردند.
وی افزود: در این فراخوان، فرهنگیان و دانش آموزان در رشته مقاله نویسی می توانستند شرکت نمایند که در مجموع ۱۱ هزا رو ۴۰۰ نفر در این فراخوان شرکت داشتند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین خاطر نشان کرد: در این فراخوان ۸ نفر از فرهنگیان و دانش آموزان در پرسش مهر مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین حائز رتبه برتر شدند.
انصاری اضافه کرد: همزمان با آیین اختتامیه پرسش مهر ۱۷ ریاست محترم جمهوری، برگزیدگان پرسش مهر مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.
نسرین عابدی از ناحیه دو قزوین، جواد رحمانی از منطقه تاکستان،   مریم لشگری از منطقه ضیاء آباد،   سعید یونسی از منطقه الموت شرقی،   معصومه فرج سبکبار از منطقه تاکستان، جواد سفی خانی از منطقه شال، حمیدرضا افتخاری از منطقه آوج و مهسا ملکی از ناحیه یک قزوین برگزیدگان مسابقه پرسش مهر شدند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها