امام جمعه هرات با بیان اینکه ولایت‌پذیری، مهم‌ترین شاخص فرد اصلح برای مسؤولیت ریاست جمهوری است گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فرد اصلح،انقلابی بودن،داشت روحیه استکبار ستیزی و ساده زیستی است.
کد خبر: ۸۸۶۱۹۳۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم، خطیب نماز جمعه هرات در خطبه های خود نمازگزاران را به رعایت تقوا الهی توصیه و سفارش کرد.

حجت الاسلام جعفری اظهار داشت: تقوا وسیله نجات انسان در دنیا و آخرت است .

امام جمعه هرات در ادامه به یکی از مباحث اخلاقی در دین مبین اسلام یعنی راستگویی و صداقت پرداخت و به مردم توصیه کرد برای اینکه در تمام کارها و عرصه موفق ظاهر شوند باید صداقت پیشه کرده و از دروغگویی امتناع ورزند.

جعفری در خطبه دوم به مبحث انتخابات و ملاک های انتخاب فرد اصلح پرداخت و با اشاره به سخنان رهبری در تاریخ 27 اردیبهشت اظهار داشت:رهبری فرمودند مردم بیایند و با مشارکت گسترده خود افرادی اصلح را انتخاب و سرنوشت خودرا تعیین کنند.

خطیب نماز جمعه هرات با بیان اینکه ولایت‌پذیری، مهم‌ترین شاخصه فرد اصلح برای مسؤولیت ریاست جمهوری است، گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فرد اصلح،انقلابی بودن، داشت روحیه استکبار ستیزی و ساده زیستی است.

وی به حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره و خاطر نشان کرد: حضور میلیونی پای صندوق های رای ضامن امنیت کشور بوده و ضمن کوبیدن مشت محکم بر دهان استکبار، اقتدار و سربلندی جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می کشد.

جعفری در ادامه با اشاره به مناسبت های هفته به 30 اردیبهشت ماه، روز ملی جمعیت اشاره و اظهار داشت: فراموش نکنیم که جمعیت جوان و توانمند، یکی از سرمایه های ارزشمند هر کشور است و با این روالی که در پیش است در آینده نزدیک کشور ایران با معضل پیری مواجه خواهد شد.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به سوم خردادماه‌ سالروز آزادسازی خرمشهرهم خاطر نشان کرد: آزاد سازی خرمشهر در آن برهه از زمان یک معجزه الهی بود که با تلاش و رشادت های رزمندگان اسلام نقش گرفت.

ارسال نظرات