در حالی که نمایندگان دولت تدبیر در فریدونکنار با جلوگیری از ورود خبرنگاران در محل اخذ رای مدعی اجرای قانون هستند اما چشم بر روی بی‌قانونی‌های مختلفی بستند.
کد خبر: ۸۸۶۱۸۹۵
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، شنیده‌ها حاکی از این است که برخی افراد در حال تخلف و سوءاستفاده در پای صندوق‌های رای شعب فریدونکنار هستند که لازم است ناظران دقت بیشتری نسبت به این امور داشته باشند.
 
خریداری رای، تبلیغ در پای صندوق‌های رای به نفع رئیس دولت تدبیر و همچنین درگیری در یکی از صندوق‌های روستایی فریدونکنار از جمله اتفاقاتی است که تمامی آن‌ها تخلف است.
 
بنابراین گزارش برخی از افراد در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و با تحریک افراد رای‌دهنده نظر آن‌ها را به سمت کاندیدای دیگر تغییر می‌دهند.
 
همچنین در یکی از روستاهای فریدونکنار شخصی از خارج محل برای رای‌دهی به کاندیدای مورد نظر خود به این روستا رفته که  این موضوع مورد انتقاد شورای فعلی قرار گرفته و این انتقاد شورا نیز سبب شد نماینده یکی از کاندیدها با لفظ بسیار زننده با عملکرد شوار برخورد کند که در نهایت این امر موجب درگیری شده که در لحظاتی این درگیری از عهده نیروی انتظامی شد.
 
در حالی که نمایندگان دولت تدبیر در فریدونکنار با جلوگیری از ورود خبرنگاران در محل اخذ رای مدعی اجرای قانون هستند اما چشم به روی این بی‌قانونی‌ها بستند که می‌تواند دارای معانی مختلف باشد…!
 به هر حال اینگونه رفتار ها (خرید رای) مسلما به نامزد و حامیانی که قائل  به اخلاق بوده و حتی در مناظره ها ها هم علی رغم در دست داشتن دلایل مکفی و اسناد مربوطه ذره ای در پی پاسخ بی حرمتی ها بر نیامده نمی چسبد ، از طرفی باید نگریست که منابع مالی کشور و صاحبان زر و زور  در دست چه کسانی بوده و یا چه افرادی هستند!
ارسال نظرات
پر بیننده ها