برنامه‌های متنوع در ایام ماه رمضان با محوریت محافل انس با قرآن در سوادکوه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۱۸۹۴
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید‌یوسف موسوی‌شیخ در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های ماه رمضان، گفت: برنامه‌های متنوع در ایام ماه رمضان با محوریت محافل انس با قرآن در سوادکوه برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی به جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی با مسؤولان شهرستان و مراکز قرآنی برای برنامه‌های ماه رمضان خبر داد و افزود: برنامه‌های ماه رمضان در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی به صورت ستادی و همکاری ادارات و نهاد‌ها اجرایی می‌شود.

وی به برخی از برنامه‌های ماه رمضان در سوادکوه اشاره و خاطر‌نشان کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، عفاف و حجاب، محصولات فرهنگی، جشنواره کتابت وحی، نقاشی و قصه‌گویی قرآنی، مسابقات قرآنی، قرائت و جزء‌خوانی، تواشیح و سرود، جلسات و نشست‌های علمی با محوریت زندگی قرآنی و مهدویت از برنامه‌های ماه رمضان سال‌جاری است.

موسوی به اهداف برگزاری برنامه‌های ماه رمضان در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی اشاره و اظهار کرد: هدف از برگزاری برنامه‌های ماه رمضان، بهره‌برداری از فیوضات ماه رمضان، گسترش انس با قرآن و ترویج سبک زندگی قرآنی برای همه افراد جامعه و با محوریت نسل جوان است.

موسوی‌شیخ خواستار همکاری و همراهی ادارات و نهاد‌های شهرستان‌های سوادکوه‌ و سوادکوه‌شمالی برای برگزاری برنامه‌های ماه رمضان شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها