حیات الغیب با بیان اینکه حضور گسترده آحاد مختلف مردم در روز جمعه 29 اردیبهشت عزت و اقتدار نظام را افزون تر خواهد کرد، گفت: انتخابات ظرفیت مناسبی برای تقویت اقتدارنظام است.
کد خبر: ۸۸۶۱۸۹۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سید ابراهیم حیات الغیب مسئول اردویی راهیان نور استان لرستان  در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات اظهار داشت: حضور در صحنه انتخابات اقدامی مهم و سرنوشت ساز است که باعث  تقویت نظم و امنیت در جامعه خواهد شد.
 
وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین (ع) در خصوص برقرای امنیت در جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت علمی  اشاره کردند و در این زمینه  خاطرنشان کردند: اقتدار جمهوری اسلامی ایران و تامین امنیت و برقراری ثبات در کشورمرهون خون پاک شهدا است.
 
مسئول اردویی راهیان نور استان لرستان  با بیان اینکه انتخابات ظرفیت مناسبی برای تقویت اقتدارنظام  است، یادآور شد: امنیت نظام بستر مناسب برگزاری  انتخابات در ادوار مختلف را فراهم نموده است.
 
وی افزود:حضور گسترده آحاد مختلف مردم در روز جمعه 29 اردیبهشت عزت و اقتدار نظام را افزون تر خواهد کرد.
 
حیات الغیب به روند انتخابات در دورهای مختلف اشاره کرد و در این زمینه  خاطر نشان کرد: روند برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران  حتی در دوران دفاع مقدس  که  مردم ولایت مدار مشغول دفاع از مرز های کشور بودند با حضور گسترده برگزار گردید که  دو دوره انتخابات ریاست جمهوری در مهرماه 1360 و مرداد ماه 1364   از مجموع این انتخابات ها هستند .
 
مسئول اردویی راهیان نور لرستان در ادامه  با  اهمیت خواندن انتخابات در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام  اظهار داشت: به حول قوه الهی در روز جمعه یک بار دیگر شکوه حضور، مردم  ولایتمدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان خواهیم داد.
 
وی در پایان با بیان اینکه یکی از راهبرد های نظام سلطه در مقابله با  جمهوری اسلامی ایران  استفاده از جنگ نرم است،تصریح کرد:حضور با شکوه در انتخابات  قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران را تقویت و   اقدامات نرم دشمنان نظام را خنثی خواهد نمود.

ارسال نظرات