رئیس دادگستری شهرستان ری گفت: در دوره های گذشته ترافیک جمعیت بعداز ظهر شروع می شد ولی امسال به تبع مقام معظم رهبری مردم از ساعات اولیه صبح در پای صندوق های رأی حضور چشمگیری داشتند.
کد خبر: ۸۸۶۱۸۷۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ رسول جلالی رئیس دادگستری شهرستان ری اظهار داشت: تا کنون که در دقایق و ساعات پایانی مهلت شرکت در انتخابات هستیم، مردم در پای صندوق های رأی حضور دارند.

وی گفت: الحمد الله در شهرستان ری گزارشی که مبنی بر تخلف باشد به ما اعلام نشده است.

جلابی ادامه داد: تخلف های جزئی و ریز ممکن است در گوشه کنار باشد ولی تخلف عمده ای که در نتیجه انتخابات تاثیرگذار باشد به دست ما نرسیده است.

عضو هیئت بازرسی انتخابات شهرستان ری با بیان اینکه امسال حضور مردم نسبت به دوره های قبل بیشتر شده است، تصریح کرد: در دوره های گذشته ترافیک جمعیت بعداز ظهر شروع می شد ولی امسال به تبع مقام معظم رهبری مردم از ساعات اولیه صبح در پای صندوق های رأی حضور یافتند.

جلالی بیان کرد: با توجه به حماسه حضور حداکثری مردم، به احتمال زیاد رکورد حضور انتخابات در این دوره شکسته شود.

وی در ادامه گفت: با برنامه ریزی هایی که فرمانداری و هیئت اجرایی داشته، اخذ رأی در کلیه شعب به خوبی و در سلامت انجام گرفته است.

رئیس دادگستری شهرستان ری خاطرنشان کرد: حضور مردم است که جمهوریت نظام را تشکیل می دهد و دموکراسی مردم سالاری دینی را محقق می کند.

جلالی تاکید کرد: هرچه استقبال مردم بیشتر باشد، استحکام نظام اسلامی در دنیا بیشتر و قوی تر خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات