2 میلیون و 300 هزار مازندرانی در انتخابات شرکت می‌کنند که از این تعداد 49 هزار و 300 هزار نفر رأی اولی هستند.
کد خبر: ۸۸۶۱۸۶۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام علی‌اصغر ذکوی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم مازندران همانند سایر مردم ایران با تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت می‌کنند که توصیه ما به افراد این است هرچه سریع‌تر وظیفه ملی و دینی خود را انجام دهند.

وی بیان کرد: 2 میلیون و 300 هزار مازندرانی در انتخابات شرکت می‌کنند که از این تعداد 49 هزار و 300 هزار نفر رأی اولی هستند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات مازندران ادامه داد: توصیه ما به افراد این است با حضور به‌موقع، انتخاباتی خوب و باشکوهی رقم بزنند.

این مسؤول با تأکید بر اینکه افراد جامعه نباید تحت تأثیر جریانات قرار گیرند، خاطرنشان کرد: افراد باید با تفکر و منطق صحیح در انتخابات شرکت کنند.

ذکوی یادآور شد: به‌طور حتم انتخابات با این بزرگی نقص‌هایی دارد که درخواست ما از مردم این است که کم و کاستی‌ها را ببخشند.

وی تصریح کرد: رسالت ذاتی حفظ و صیانت از آرا است که ما به‌عنوان امانت و حق‌الناس در این زمینه وظیفه مهمی برعهده داریم.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات مازندران با بیان اینکه از آغاز فرآیند انتخابات تعامل و هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های نظارتی و ستاد انتخابات برقرار بود، اظهار کرد: امیدواریم با نظارت ناظران انتخابات باشکوهی را رقم بزنیم.

این مسؤول با اعلام اینکه عوامل نظارتی در 3 هزار و 896 شعبه اخذ رأی حضور دارند، تصریح کرد: بیش از 14 هزار نفر ناظر آموزش‌دیده رسالت شورای نگهبان را برعهده دارند.

ذکوی با بیان اینکه امیدواریم با کمترین تخلفات این رخداد مهم و جشن بزرگ رقم بخورد، گفت: افرادی که هرگونه تخلف را مشاهده کردند می‌توانند موارد را به شماره تلفن 33376296 اعلام کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها