خبرهای داغ:
سید سعید شاهرخی مسئول ستاد انتخابات استان قزوین درنشست خبری با اصحاب رسانه گفت: روند انتخابات تا کنون به خوبی پیش رفته و طبق اعلام وزیر کشور ساعت رای گیری حداکثر تا ساعت 24 تمدید خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۶۱۸۶۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سید سعید شاهرخی مسئول ستاد انتخابات استان قزوین درنشست خبری با اصحاب رسانه گفت: روند انتخابات تا کنون به خوبی پیش رفته و طبق اعلام وزیر کشور ساعت رای گیری حداکثر تا ساعت 24 تمدید خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به  ازدحام جمعیت و استقبال چشمگیر مردم ما پیش بینی های لازم اتخاذ کرده و برگ های تعرفه  به صورت ذخیره تهیه و برای شعب مختلف در صورت نیاز ارسال شده و تا کنون هم مشکل خاصی پیش نیامده است.

مسئول ستاد انتخابات استان قزوین در ادامه تاکید کرد: تخلفاتی  که تاثیر گذار باشد تاکنون اتفاق نیفتاده  و هرکس بر خلاف قانون اقدام و عمل کند با  واکنش قانونی  مواجهه خواهد شد و شور و هیجان مردم در روز های انتخابات  امروز به آرامش رسیده  و مردم با مشارکن حداکثری خود  بلوغ سیاسی خود را  به جهانیان عرضه داشتند.

شاهرخی  تاکید کرد: در هر ساعت بیش از 60 هزار نفر در استان قزوین  اخذ رای  برای تعیین رییس جمهور انجام می شود و تا این لحظه از 8883 هزار واجد شرایط رای دادن بیش از 650 هزار نفر  در انتخابات شرکت کرده و و انتظار می رود این مشارکت به بیش از 80 درصد برسد.از نیروی توانمند انتظامی و کلیه رسانه ها و دست اندرکاران  برگزاری این انتخابات پر شور تقدیر و تشکر نموده و برای همه مردم قهرمان ایران اسلامی آرزوی پیشرفت دارم.

1002/پ20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها