نویسنده کتاب پرفروش راز قطعنامه گفت: مقامات رسمی آمریکا از تابستان 92 تا سال 95 بیش از 70 بار ایران را تهدید به حمله نظامی کردند که در تاریخ 38 ساله پس از جمهوری اسلامی ایران بی‌سابقه است.
کد خبر: ۸۸۶۱۸۲۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
کامران غضنفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی اظهار داشت: اینکه می‌گویند با انتخاب رئیسی کشور درگیر جنگ می‌شود ولی با انتخاب روحانی صلح برقرار می‌شود حرف‌های بی‌ربطی است که بدون هیچ استدلالی از سمت ستاد روحانی تنها برای رقیب هراسی است.

وی بابیان اینکه این صحبت‌ها هیچ مبنای عقلی و استدلالی ندارد، خاطرنشان کرد: اگر این صحبت‌ها صحت می‌داشت در دوران دولت نهم و دهم که مواضع خیلی تندتری نسبت به آمریکا بود باید در آن زمان جنگ می‌شد چرا نشد؟

این محقق و تحلیل‌گر سیاسی با تأکید بر اینکه مواضع ذلیلانه و حقیرانه‌ای که حسن روحانی اتخاذ کرده باعث تشویق دشمن برای حمله به کشور ایران می‌شود نه برعکس آن، تصریح کرد: در چند سالی که دولت یازدهم بنا به گفته خود آن‌ها با کدخدا مذاکره می‌کردند تا مثلاً همه مشکلات را حل کنند آمریکا بیش از ۷۰ بار ایران را تهدید نظامی کرد.

وی همچنین اذعان کرد: مقامات رسمی آمریکا از تابستان ۹۲ تا سال ۹۵ بیش از ۷۰ بار ایران را تهدید به حمله نظامی کردند که در تاریخ ۳۸ ساله پس از جمهوری اسلامی ایران بی‌سابقه است.

غضنفری در پایان بابیان اینکه آمریکا آن‌قدر گستاخ شدند که ظرف ۳ سال این تعداد حجم زیاد کشور را تهدید به حمله نظامی کنند، عنوان کرد:علت این امر مواضع تسلیم طلبانه و ذلت مدارانه ای بود که  دولت حسن روحانی اتخاذ می‌کرد و آن‌ها موضع خصمانه‌تری نسبت به کشور می‌گرفتند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها