خبرهای داغ:
رییس سازمان برنامه بودجه قزوین:
رییس سازمان برنامه بودجه قزوین گفت: ملت ایران بیدار تر از همیشه تاریخ بودند و با دشمن شناسی اگاهانه سعی در انتخاب درست داشته و راز ماندگاری ملت ایران در طول تاریخ نیز آگاهی و شناخت زمان بوده است.
کد خبر: ۸۸۶۱۸۱۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸


دکتر یاری  رییس سازمان برنامه بودجه قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج  در مسجد جوادالائمه راه آهن گفت:  حق رای به عنوان مظهر حق تعیین سرنوشت برای اداره کشور بوده و که بیشترین تاثیر گذاری در جابجایی سلایق برای واگذاری قدرت  و مسولیت در کشور را دارد .

وی در ادامه تاکید کرد:مردم ایران اسلامی همواره در کنار نظام و انقلاب ایستادند و با لبیک به ندای رهبری  در همه عرصه ها حضور دارند و به عنوان پشتوانه قدرتمند حاکمیت قدرت اجرایی و عملیاتی کشور را در همه عرصه ها افزایش خواهد داد.

رییس سازمان برنامه بودجه قزوین در ادامه یاد آور شد: بیش از 30 انتخابات در ایران اسلامی برگزار و در همه آنها مردم  با حضور خود قدرت نمایی خیره کننده ای را جهانیان مخابره کردند و بنده معتقدم این بار نیز ملت قهرمان ایران برای فتح قله های افتخار برگ زرینی را به کارنامه خود افزوده خواهند کرد.

یاری با توجه به بیداری  جامعه در زمان های مختلف گفت: ملت ایران بیدار تر از همیشه تاریخ بودند و با دشمن شناسی اگاهانه سعی در انتخاب درست  داشته و راز ماندگاری ملت ایران در طول تاریخ نیز آگاهی و شناخت زمان بوده است.

وی در پایان تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای موجب بالا رفتن اعتماد به بدنه حاکمیت شده و عزم اراده خدمتگزاران نظام را برای توسعه کشور بیشتر خواهد کرد.

1002/ت20/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها