با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود

فرمانده سپاه شاهرود رای خود را به صندوق انداخت+ تصویر

سرهنگ پاسدار حمید دامغانی با حضور در شعبه اخذ رای در اداره فرهنگ ارشاد اسلامی آراء خود را به صندوق انداخت.
کد خبر: ۸۸۶۱۸۰۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی به همراه معاون استانئدار و فرماندار شهرستان و معاون عمرانی فرماندار و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 58 تکاوز ذورالفقار با حضور در شعبه اخذ رای در اداره فرهنگ و ارضشاد اسلامی آراء خود را برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر به صندوق انداخت.

دامغانی در حاشبه این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت: رهبر معظم انقلاب، انتخابات را مصونیت برای کشور و سبب اقتدار و عزت ملت و نظام اسلامی در دنیا عنوان کرده و پیروز واقعی را مردم ایران اسلامی بیان فرمودند؛ این یعنی همه ملت باید در این حماسه حضور سهیم و سبب بیشتر شدن این اقتدار و عظمت شوند.

وی با دعوت از همه اقشار برای حضور در انتخابات تصریح کرد: دشمنان نمی‌خواهند این شکوه و عزت و اقتدار را ببینند و برای همین تلاش‌های گسترده‌ای را در ماه‌های اخیر به راه انداختند؛ اما ملت ما با حضور پرشور خود پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی آن‌ها و مزدوران و سرسپردگان آن‌ها داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه عزت و اقتدار ما ثمره خون شهدا و حضور مردم و رهبری‌های داهیانه ولایت است، گفت: امروز ما به همت ملت، نظام، ولایت و اتحاد ملی در اوج اقتدار و افتخار هستیم و در این انتخابات نیز برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات ملی ثبت خواهیم کرد.

 
عکاس: علی عامری
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار