خبرهای داغ:
امام جمعه شهرضا:

حضور مردم در انتخابات مشتی محکم بر دهان دشمنان نظام و کشور است

امام جمعه شهرضا گفت: حضور مقتدرانه مردم در انتخابات مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان این نظام و کشور است.
کد خبر: ۸۸۶۱۷۹۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴

حضور مردم در انتخابات مشتی محکم بر دهان دشمنان نظام و کشور استبه گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرضا در مسجد صدیقه طاهره(س) با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار داشت: امروز مردم با حضور پرشور خود در انتخابات بار دیگر ثابت کردند که همواره پایبند این نظام هستند و آرمان‌های انقلاب را حفظ می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب روز برگزاری انتخابات را با دقت رصد می‌کنند تا شاهد میزان حضور مردم در شعب اخذ رأی باشند، افزود: حضور حداکثری مردم در واقع پاسخ دندان شکن به آنان است.

امام جمعه شهرضا با اشاره به اینکه حضور مقتدرانه مردم در انتخابات مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان این نظام و کشور است، گفت: دشمنان هر چه تلاش کنند هرگز نمی‌توانند اهداف و توطئه‌های خود را در کشور عملیاتی سازند.

وی با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر و در این انتخابات ثابت کردند که یاوه‌های دشمنان هیچ تأثیری در روند برگزاری انتخابات ندارد، بیان کرد: امروز و با گذشت چند ساعت از برگزاری انتخابات ملت ایران و از جمله مردم همیشه در صحنه شهرضا ثابت کردند که سرنوشت کشور برایشان بسیار اهمیت دارد بنابراین با حضور خود در انتخابات بار دیگر دشمنان را مأیوس و سرشکسته کردند.

حجت‌الاسلام یعقوبی با تأکید بر اینکه برگزاری انتخابات مهمترین رکت مردم‌سالاری دینی است ولازم است همه افراد با دقت و بصیرت در آن شرکت کرده و افراد اصلح را انتخاب کنند، تصریح کرد: مردم نقش اصلی در انتخابات دارند و همیشه پیروز این میدان هم این مردم غیور هستند.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ اتحاد و یکپارچگی در جامعه، اظهارداشت: در کشوری که ولایت فقیه به عنوان محور وحدت و اتحاد حضور دارد، دیگر نباید شاهد دو قطبی باشیم، همه نیروها و مردم باید تحت نظر ولایت و در راه تحقق آرمان‌های انقلاب تلاش کنند.

امام جمعه شهرضا افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند هر کس پای صندوق رأی می‌آید، در واقع رأی به جمهوری اسلامی، رأی به قانون اساسی و رأی به مواد غیرقابل تغییر قانون اساسی یعنی اسلام و ارزش‌های اسلامی می‌دهد.

وی با اشاره به انجام نخستین سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه خاورمیانه، گفت: این سفر با اهدافی همچون فروش سلاح به عربستان و تقویت اتحاد عربی اسرائیلی ضد ایران انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام یعقوبی گفت: حضور مردم در انتخابات حافظ نظام و ارزش‌های آن و سد محکمی در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا و متحدانش در منطقه است.

وی بیان کرد: حفظ تمامیت اسلام، نظام اسلامی، حمایت از فرمایشات رهبری برای تولید داخلی، اقتصاد مقاومتی و مشت محکم به دهان آمریکا از جمله پیامدهای حضور امروز مردم در انتخابات است.


ارسال نظرات