حضور پُر از بصیرت مردم کشورمان در پای صندوق‌های رای، نشانه اتحاد و ایستادگی ایرانیان است. حضوری که پیرزن 95 ساله را به پای صندوق رای می‌کشاند و کهولت سن را برای سربلندی ایران به فراموشی می‌سپارد، حضوری که تنها ایستادگی بی‌سابقه مردم سرزمینی را به رخ جهانیان می‌کشاند و غیرت‌مندی آنها را فریاد می‌کند.
کد خبر: ۸۸۶۱۷۷۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حضور پُر از بصیرت مردم کشورمان در پای صندوق‌های رای، نشانه اتحاد و ایستادگی ایرانیان است.

حضوری که پیرزن 95 ساله را به پای صندوق رای می‌کشاند و کهولت سن را برای سربلندی ایران به فراموشی می‌سپارد. حضوری که تنها ایستادگی بی‌سابقه مردم سرزمینی را به رخ جهانیان می‌کشاند و غیرت‌مندی آن‌ها را فریاد می‌کند.

انتخابات پُر شور ایران اسلامی آغاز شده‌است، انتخاباتی که همواره در تاریخ ماندگار خواهدماند و هم‌بستگی ایرانیان سرافراز را به گوش جهانیان می‌رساند.

 


انتخاباتی که پیر و جوان، زن و مرد نمی‌شناسد، انتخاباتی که غیرت هر فرد ایرانی را به تکاپو می‌اندازد و شرکت پای صندوق‌های رای را سربلندی ایران اسلامی می‌داند.

مردم امروز مصادف با 29 اردیبهشت، گامی بزرگ برمی‌دارند و برای نشان‌دادن ایستادگی‌شان، آرای خود را به صندوق‌ها می‌اندازند.

برخی از افراد برای حضور در پای صندوق‌های رای با مشقت‌های فراوانی همراه هستند.

افراد کهنسالی که گاهی با قامت خمیده و عصایی که مشقت روزگارشان را نشان می‌دهد، آرام اما محکم، حضور غیرت‌مندانه خود پای صندوق‌های رای را انتخاب می‌کنند.

 

افرادی مانند پیرزن 95 ساله کجوری با چهره‌ای که تنها غیرت بانوان مازندرانی را به رخ ناجوان‌مردی‌های ظالمان می‌کشاند، پای صندوق اخذ رای حاضر شد و تنها برای پیروزی سرزمین اسلامیش پیش‌گام شد.

بانویی حدود 100 ساله ساروی که مردانگی کرد تا انتخابات پُر شور ایرانیان، هم‌چنان پُر شور بماند.

بانوانی که کهولت سن برای‌شان بهانه جا ماندن از غافله عزت‌مندی ایران اسلامی نشد، مردانی که چروکیدگی دستان و زخم سختی زندگی بر روی پیشانی‌شان، مانع فریاد کردن مردانگی مردان سرزمین‌مان نشد.

حضور خروشان مردمان ایران اسلامی، امروز تنها برای درخشیدن سرزمین‌مان در جهان است، برای نشان‌دادن بصیرت ایرانیان، برای به رخ کشیدن استواری ملت ایران.

امروز تابلوی حضور مردم ایران در انتخابات، در سراسر جهان به تصویر کشیده‌می‌شود.

 امروز سرانگشتان رنگ‌خورده مردم سرزمین‌مان، افتخار و ایستادگی این ملت را در جهان فریاد می‌کند و سَمبُل اتحادی می‌شود که جهانیان را به حیرت وامی‌دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها