انتخابات بازنده و برنده ندارد

امام جمعه موقت ساری گفت: انتخابات بازنده و برنده ندارد و اینجا برد، باخت و شکست مطرح نیست و به گفته رهبری هر فردی انتخاب شود برنده مردم و نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۶۱۷۶۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا بیان کرد: زمان نمایش بزرگ و با شکوه انتخابات است که نتیجه آن بار دیگر دشمنان را مایوس و دل‌های دوستان را شاد کند.

خطیب جمعه موقت مرکز مازندران ادامه داد: انتخابات در نظام مردم‌سالاری دینی نمایش عزت و اقتدار ملی و رفراندوم جدید در تایید نظام جمهوری اسلامی ایران است که در 40 سال اخیر با شکوه برگزار شده است.

وی با بیان اینکه نتیجه انتخابات امنیت و اقتدار روزافزون نظام است، یادآور شد: انتخابات بازنده و برنده ندارد و اینجا برد، باخت و شکست مطرح نیست و به گفته رهبری هر فردی انتخاب شود برنده مردم و نظام جمهوری اسلامی است.

یوسف‌پور با اشاره به اینکه در فضای انتخابات گاهی حرف‌هایی زده شد که شایسته ملت و نظام نبود و نشان بداخلاقی و هتک حرمت داشت، تصریح کرد: اخلاق اسلامی چیزی نیست که در سیاست و تبلیغات از آن عبور کرد و اخلاق اسلامی هیچگاه این امر را پذیرا نیست چون ما مومن و مسلمان هستیم.

امام جمعه موقت شهرستان ساری گفت: پایان انتخابات، پایان بگومگوها است، میزان رای ملت و قانون است، همه باید به نتیجه انتخابات متعهد باشیم و از قانون و رای ملت عبور نکنیم.

وی با بیان اینکه پایان دوره رقابت نوبت دوره رفاقت است، افزود: پایان انتخابات آغاز دوره برادری است و باید به دنبال حل مسائل تولید و اشتغال باشیم و همه دست به دست هم دهیم و زیر سایه رهبری نظام برای خدمت به اسلام و مردم شریف کشور آماده باشیم.

یوسف‌پور به آزادی خرمشهر و دزفول اشاره کرد و گفت: روزهای سوم و چهارم خرداد روز ایثار و پیروزی نام گرفت و اقتدار ما از مقوله ارزشی مقاومت، پایداری و ایثار به‌دست می‌آید.

وی با بیان اینکه در مقام عبودیت بسیار مهم است، افزود: با تکیه به کرم و عنایت خدا امین می‌تواند به جایی برسد و درک مقام عبودیت و ربوبیت بزرگ‌ترین وظیفه مومنان و انسان‌های مومن است.

امام جمعه موقت مرکز استان مازندران با اشاره به اینکه تلاش ما این باشد که از آلودگی خارج شویم، بیان کرد: از خداوند کمک بخواهیم چون بدون اراده خدا کاری از انسان ساخته نیست.

یوسف‌پور با بیان اینکه در باقیمانده ماه شعبان از پیامبر و اهل بیت یاری بطلبیم، افزود: ساری بخواهیم که لیاقت ضیافت خداوند متعال را در ماه مبارک رمضان به ما عنایت کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها