فرماندار اشکذر:

با افرادی که بخواهند در امنیت انتخابات خللی ایجاد نمایند برخورد جدی خواهد شد

فرماندار اشکذر بابیان اینکه هیچ‌گونه مشکل امنیتی در شهرستان وجود ندارد تصریح نمود: اجازه ایجاد بی‌نظمی به کسی داده نخواهد شد و با افرادی که بخواهند در امنیت انتخابات خلل و بی‌نظمی ایجاد نمایند برخورد جدی خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۶۱۷۴۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر ،محمدعلی شاه‌حسینی در نشست مشترک اعضای هیئت اجرایی و نظارت شهرستان اشکذر بابیان اینکه روند برگزاری انتخابات در روز جمعه باید هماهنگ و به نحوی منظم از سوی تمامی دست‌اندرکاران برنامه‌ریزی شود اظهار داشت: در همین راستا مقررشده نمایندگان هیئت اجرایی کلیه ملزومات و صندوق‌های اخذ رأی را ساعت ۶ صبح به مسئولین مربوطه تحویل نمایند.

وی با اشاره به اینکه پذیرایی عوامل اجرایی به شعب ارسال می‌شود افزود: استقرار اعضا در شعب اخذ رأی و نیز انجام برخی اقدامات به‌منظور فراهم‌سازی روند برگزاری انتخابات از مهم‌ترین فعالیتی می‌باشد که ضروری است با همکاری اعضا در ابتدای صبح صورت گیرد.

فرماندار اشکذر ضمن تأکید برچینش منظم و اصولی صندوق باهدف سرعت بخشیدن به رأی‌گیری مردم اظهار داشت: نمایندگان فرماندار بانظم بخشی به شعب اخذ رأی نسبت به از شکل‌گیری تراکم جمعیتی رأی‌دهندگان مدیریت نمایند.

ویبابیان اینکه هیچ‌گونه مشکل امنیتی در شهرستان وجود ندارد افزود: اجازه ایجاد بی‌نظمی به کسی داده نمی‌شود و با افرادی که بخواهند در امنیت انتخابات بی‌نظمی ایجاد نمایند برخورد جدی خواهد شد.

منبع: روابط عمومی فرمانداری اشکذر

ارسال نظرات
آخرین اخبار