صبح روز پنج شنبه مورخ نشست سرمربیان و مربیان حلقه شهدای گمنام در حوزه مقاومت شهدای خواهر شهرستان بافق برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۶۱۷۴۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، صبح روز پنج شنبه مورخ نشست سرمربیان و مربیان حلقه شهدای گمنام در حوزه مقاومت شهدای خواهر شهرستان بافق برگزار گردید.

در این نشست در رابطه با انتخابات و سند 2030 تبادل نظر بین مربیان و سرمربیان صورت گرفت . در تاریخ 17/2/96 مقام معظم رهبری فرمودند :" این سند 2030 سازمان ملل و یونسکو و این حرفها، اینها چیزهایی نیست که جمهوری اسلامی بتواند شانه اش را زیر بار اینها بدهد و تسلیم اینها بشود."

2030، یعنی دولت جمهوری اسلامی ایران موظف است تا سال 2030 مفاد آن را در نظام آموزشی خود پیاده کرده باشد!بزرگترین اشکال این سند پذیرش مشتاقانه نظام سلطه می باشد. سه توصیه مهم رهبر انقلاب به نامزدها : 1- بگویید اقتصاد و معیشت مردم برایتان مهم است 2-عزت و استقلال ملی در وعده هایتان خود نمایی کند 3-گسل های اقتصادی ، جغرافیایی، قومی را تحریک نکنید

در ادامه برخی بندهای این سند گفته شد از جمله : 1- طبق این سند نباید از امام حسین علیه السلام در مدارس گفت، چون آن را آموزش خشونت طلبی و تروریستی می دانند.

2-در بند چهار سند 2030آمده است که باید کتب و برنامه های آموزشی را بر اساس باورهای فرهنگی یونسکو وسبک زندگی غربی نظیر حقوق بشر و تساوی جنسیتی باز نگری کرد.

3-طبق این سند واژه هایی مانند انقلاب ،نظارت اجتماعی و نظیرآن باید از کتابها حذف شود.

و.....

در پایان به شبهات مطرح شده درمورد انتخابات پاسخ داده شد.


ارسال نظرات