فرمانده سپاه استان زنجان:

پیروز واقعی ملت ایران هستند

سردار کرمی، پیروز واقعی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را ملت ایران عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۶۱۷۲۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار بسیج در ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به شور و شوق انتخابات گفت: مردم شهید پرور و ولایی ایران امروز همانند صحنه های انقلاب، دفاع مقدس و 9 دی، با حضور در صحنه پاسخ دنان شکنی به دشمنان انقلاب، اسلام و استکبار جهانی خواهند داد.

سردار جهانبخش کرمی با اشاره به اینکه پیروز واقعی ملت ایران هستند، افزود: ملت ایران با قدرت و عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان خواهند کشید.

سردار کرمی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات نیز مردم ولایی، انقلابی با بصیرت و شهید پرور به موقع در صحنه حاضر شده و حماسه آفرینی خواهند کرد، افزود: آنچه مسلم است، امروز دشمنان و منافقان در تلاش هستند که با سیاه نمایی مردم را ناامید کنند و مردم به صحنه انتخابات کم بیایند اما مردم ما همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند به صحنه انتخابات آمده و حضور باشکوهی در خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه حضور باشکوه مردم در انتخابات قدرت و عظمت انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان است، افزود: از همین رو مردم نیز فردا از نخستین ساعات پای صندوق‌های رای با شور و نشاط و روحیه انقلابی و دفاع مقدسی حاضر خواهند شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به فرمایشات دیروز مقام معظم رهبری درباره انتخابات بیان کرد: در انتخابات ملاک رأی مردم است و هرکسی که انتخاب شود، در نتیجه پیروز میدان مردم هستند.

ارسال نظرات