نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بعد از پایان انتخابات دوران رفاقت و آباد کردن کشور در کنار یکدیگر آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۱۶۸۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام با حضور در دبیرستان شهید حقیقی شهرکرد رأی خود را در صندوق انداخت.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری بعد از انداختن رأی خود در صندوق، گفت: به همه‌ی هم‌وطنان عزیز و خوبمان امروز را که در حقیقت مردم در حال انجام یک عبادت بزرگ هستند و یک وظیفه سیاسی و مذهبی مهمی که خودشان با حضور خودشان حداقل چهارسال سرنوشت خودشان را در کشور و اداره کشور و رشد و توسعه کشورشان و پیشرفت انقلابشان تعیین می‌کنند، تبریک عرض می کنم.

وی، افزود: طبعا به همین میزان که این سرنوشت می‌خواهد تعیین شود، هم حضور ما مهم است که به حمدالله من گزارش‌هایی را که تا الان دارم در سراسر کشور حضور علی‌رغم این که ساعت‌های اولیه صبح هست، بسیار خوب است. جاهایی را ما می‌بینیم و می‌شنویم که از ساعت‌های قبل که رأی گیری آغاز شود در صف‌های طولانی منتظر بودند. این‌ها نشانه عقلانیت و بصیرت و بیداری مردم و این که انقلاب واقعا یک امانت بزرگی به دست آن ها است و باید آن را صیانت کنند و یکی از عرصه‌های که انقلاب صیانت می شود همین حضور پای صندوق رای است که این بسیار مهم است و همگان به این مسئله توجه دارند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام ادامه داد: نکته دیگری که طبعا همه توجه دارند و توصیه امروز مقام معظم و معزز رهبری هم بود، «انتخاب_آگاهانه » است، که طبعا به همین میزانی که حضور پیدا می‌کنند، مراقب باشند حضور آگاهانه همراه با بصیرت و بینش و انشالله انتخاب درستی باشد که در حقیقت هم شهرشان که می‌خواهد اداره شود شهر به گونه‌ای به دست افراد با کفایت قرار بگیرد و سهم خوبی را ایفا کنند در اداره شهر و روستا و هم آن عزیزی که در ریاست جمهوری قرار می‌گیرد، فردی باشد که توانمندی‌های لازم را همه جانبه برای اداره کشور داشته باشد و همان ویژگی‌هایی که بارها گفته شده به معنای واقعی، انسان به انقلاب و ارزش‌های انقلاب و توانمندی‌های درونی و آن چه را که ضرورت کشور و مردم است به خوبی تشخیص بدهد و با تمام توان در این عرصه حضور داشته باشند که قطعا مردم در این جهت توجه لازم را دارند.

وی، اضافه کرد: انشالله به مدد الهی این روز بزرگ هم به خوبی تمام بشود و بعدا هم که تمام شد من به همگان توصیه کنم که الان یک رقابت بسیار سالم است و تا پایان انتخابات ادامه پیدا خواهد کرد و بعدش هم دوران رفاقت آغاز می‌شود همه در کنار همدیگر هرکس با هرسلیقه ای به هر کسی که خواسته رأی داده و بعد از تمام شدن انتخابات، دوران رفاقت و دوستی در کنار هم و همه دست در دست هم دادن و انشالله کشورمان را آباد کردن و انقلاب رشد دادن باشد.

ارسال نظرات